۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۳۰

فراخوان بخش بزرگسال جایزه سپیدار منتشر شد

فراخوان بخش بزرگسال جایزه سپیدار منتشر شد

فراخوان سومین دوره جایزه سپیدار ویژه شاعران و نویسندگان بزرگسال اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جایزه سپیدار، این جایزه  هر ساله با تأکید بر فرهنگ‌سازی در زمینه محیط‌زیست در دو گروه سنی بزرگسال و کودک‌ونوجوان فراخوان می‌دهد و امسال نیز همانند دو دوره گذشته از شاعران و نویسندگان بزرگسال دعوت می‌کند تا آثار ادبی چاپ‌نشده خود را با موضوع‌های محیط زیستی به دبیرخانه این جایزه ارسال کنند. آثار ارسالی باید در قالب داستان (داستان کوتاه، بلند، رمان) و شعر با موضوع محیط زیست که برای کودکان و نوجوانان نوشته شده باشد.

شرکت‌کنندگان باید آثار خود را در قالب فایل WORD و همراه با فایل مشخصات از طریق پست الکترونیک ارسال کنند. همچنین این آثار نباید قبلا چاپ شده باشند یا در جایی زیر چاپ باشند. به ۳ اثر برگزیده در هر رشته  شش میلیون، چهار میلیون و دو میلیون تومان جایزه نقدی تقدیم خواهد شد و اثرهای برگزیده دوره سوم جایزه همانند ادوار گذشته توسط کتاب‌های نردبان وابسته به انتشارات فنی ایران چاپ خواهد شد.

مهلت ارسال آثار تا ۳۰ مردادماه سال جاری می‌باشد. شاعران و نویسندگان علاقه‌مند می‌توانند آثار خود را به نشانی تهران، خیابان مطهری، خیابان میرعماد، پلاک ۲۴، شرکت انتشارات فنی ایران، طبقه اول، دبیرخانه جایزه سپیدار یا پست الکترونیکی sepidar@entesharat.com ارسال کنند.

 فراخوان سومین دوره جایزه سپیدار ویژه کودکان و نوجوانان فروردین ماه سال جاری منتشر شد. علاقه‌مندان برای اطلاع از جزییات بیشتر این جایزه به سایت www.sepidaresabz.com یا کانال تلگرامی @sepidaraward مراجعه کنند همچنین می‌توانند با شماره تماس ۸۸۵۰۵۰۵۵-۰۲۱ داخلی ۱۱۲۰ تماس بگیرند.

کد خبر 3968889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha