۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۵:۴۱

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان:

روابط تجاری زنجان و بلغارستان توسعه می یابد

روابط تجاری زنجان و بلغارستان توسعه می یابد

زنجان-رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: روابط تجاری بین استان زنجان تداوم و گسترش خواهد یافت و برای تحقق این امر روابط تجاری بین تاجر زنجانی و بلغاری برقرار شده است.

به گزارش خبرنگار مهر،غلامحسین جمیلی ظهر پنجشنبه در دیدار با فعالان و تجار کشور بلغارستان ، افزود: حضور تجار بلغارستانی در زنجان برای نخستین بار نخواهد بود و دوباره به زنجان خواهند آمد و طی یک سال اخیر رابطه خوبی با رابطین تجاری این کشور برقرار شده است.

وی با اشاره به سفر تجار زنجانی به بلغارستان و برقراری ارتباط با سفارتخانه این کشور در تهران، ادامه داد: فراهم شدن این بسترها باعث ایجاد کارهای مشترک بین این دو کشور می شود و ما به جد این روابط را دنبال می کنیم.

جمیلی تاکید کرد: روابط تجاری بین استان زنجان تداوم و گسترش خواهد یافت و برای تحقق این امر روابط تجاری بین تاجر زنجانی و بلغاری برقرار شده است.

وی با بیان اینکه استان زنجان دارای ظرفیت های خوبی در زمنیه توسعه روابط تجاری با کشورهای مختلف است، لزوم بررسی جامع این ظرفیت ها را توسط تجاری بلغاری  را خواستار شد و افزود: استان زنجان در بخش های ظرفیت های خوبی برای توسعه دارد.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه خوشبختانه استان زنجان ظرفیت های و پتانسیل های خوبی در بخش های مختلف دارد، گفت: این سفر باعث تقویت ارتباط تجاری بلغاری ها با تجار زنجانی خواهد شد.

کد خبر 3969992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha