۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۵:۵۷

رئیس هیئت تجاری از بلغارستان:

بلغارستان علاقمند توسعه روابط اقتصادی با ایران است

 بلغارستان علاقمند توسعه روابط اقتصادی با ایران است

زنجان-رئیس هیئت تجاری از بلغارستان گفت: کشور بلغارستان علاقمند توسعه روابط اقتصادی با ایران است و در این زمینه تعاملات تجاری بین تجار ایرانی و بلغاری افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، تونی پطرووا ظهر پنجشنبه در دیدار با تجار زنجانی در اتاق بازرگانی، با بیان اینکه تجاری بلغاری بعد از بررسی ها متعدد استان زنجان را برای برقراری روابط تجاری و اقتصادی انتخاب کردند، افزود: تجار بلغاری شرکای تجاری خود را در استان زنجان پیدا کردند و طرفین برای توسعه روابط تجاری برنامه ریزی گسترده صورت دادند.

وی با بیان اینکه تدوام رفت و آمدهای تجاری بین استان زنجان و بلغارستان باید به شکل جامع انجام شود، ادامه داد: در فرایند این رفت و آمدها زمینه ها و بسترهای مناسب برای سرمایه گذاری فراهم می شود

رئیس هیئت تجاری از بلغارستان افزود: تجار این کشور علاقمند وتوسعه روابط هستند و با توجه به ظرفیت های موجود تلاش برای توسعه تعاملات تجاری به عنوان یک اصل مهم مورد توجه طرفین است.

 پطرووا با بیان اینکه کشور بلغارستان آمادگی لازم برای رابطه تجاری با استان زنجان را دارد، تصریح کرد:  بلغارستان کشوری در جنوب شرقی اروپا است و پایتخت این کشور شهر صوفیه است و  بلغارستان بیشترین رشد منفی جمعیت را در جهان دارد.

کد خبر 3970011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha