۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۲۰:۵۵

برانکو پس از باخت پرسپولیس:

پیروزی همیشه اتفاق نمی‌افتد/دیدار با الوحده سخت‌ترین بازی فصل است

پیروزی همیشه اتفاق نمی‌افتد/دیدار با الوحده سخت‌ترین بازی فصل است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به شکست تیمش برابر سیاه جامگان گفت: هدف ما در همه بازیها بردن است اما پیروزی همیشه اتفاق نمی افتد.

به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکوویچ پس از شکست تیمش برابر سیاه جامگان در هفته پایانی لیگ برتر گفت: کاری به نتایج دیگر بازی ها نداشتیم و آمده بودیم که این دیدار را ببریم و تلاش کردیم. در این دیدار با جوانان میدان دادیم و در نیمه دوم هم باتجربه ها را به میدان فرستادیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: سیاه جامگان خوب دفاع کرد و حملات ما را خنثی کرد. البته اگر دو بازیکن ما هم موقعیت های خود را گل می‌کردند بازنده این بازی نبودیم و می توانستیم به برتری هم برسیم. 

برانکو با تاکید براینکه نمی خواهد به بحث هایی مانند تبانی در هفته پایان وارد شود در مورد آینده تیمش گفت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و برنامه‌ریزی مان این است که تیم مقتدری را فراهم کنیم.

سرمربی سرخپوشان تهرانی که عنوان قهرمانی لیگ را کسب کرده اند گفت: هدف ما در تمامی مسابقات برد، برد و برد است اما همیشه اتفاق نمی‌افتد که شما پیروز شوید. امروز به همه بازیکنان فرصت بازی دادم.

برانکو یادآور شد: از عملکرد تیم راضی هستم، هواداران با توجه به اینکه ما قهرمان شدیم امروز سنگ تمام گذاشتند و تیم را مورد تشویق قرار دادند. سعی کردیم از همه نیروهایمان استفاده کنیم. می‌خواهیم شادی را به هواداران تقدیم کنیم اما متأسفانه این اتفاق در بازی امروز نیفتاد. 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: بازی آخر ما مقابل الوحده مهمترین بازی فصل است، بازیکنان تلاش می‌کنند تا برای آن مسابقه آماده شوند. به هر حال انتظارات از پرسپولیس بالاست و ما تلاش می‌کنیم تا بهترین نتیجه را به دست بیاوریم.

کد خبر 3970210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • امیرحسین IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
      0 0
      تماشاچیان بخاطر ابقای سیاه جامگان به اندازه کافی شاد شدن. در واقع شما با باختن بهترین شادی رو تقدیم کردین