۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۸:۵۰

رییس ستاد انتخابات روحانی درکردستان:

حضور پرشور در انتخابات یک ضرورت است/لزوم ایجاد جریان وحدت در کشور

حضور پرشور در انتخابات یک ضرورت است/لزوم ایجاد جریان وحدت در کشور

سنندج- رییس ستاد تبلیغاتی حسن روحانی در استان کردستان گفت: عدم مشارکت مردم در انتخابات پیش روی جایگاهی ندارد و همه باید در این عرصه حضوری پرشور داشته باشند.

به گزارش خبرنگارمهر، جلال جلالی زاده پنج شنبه در افتتاحیه ستاد جوانان و دانشجویان روحانی در کردستان که در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزارشد، ضمن تسلیت درگذشت کارگران معدن آزادشهراستان گلستان، گفت: امیدواریم به سمتی حرکت کنیم که بتوانیم با افتخار اعلام کنیم که درچه مسیری گام نهاده ایم.

وی با بیان اینکه باید در عمل، اندیشه و تفکر خود را ثابت کنیم، عنوان کرد: دوره اختلاف، تفرقه و دودستگی گذشته است و مشارکت در انتخابات متسلزم حضور تمامی افراد با هر تفکر و اندیشه ای اعم از اصولگرا و اصلاح طلب و تحول خواه است.

وی اظهارداشت: در دنیا متمدن امروز تنها راهی که بتوانیم اراده خود را نشان دهیم و بیان کنیم که چه کسی هستیم و در سرنوشت کشورمان سهم داریم، حضور در پای صندوق های رای است.

رییس ستاد  تبلیغات روحانی درکردستان ادامه داد: نباید از عرصه انتخابات کنار بکشیم چراکه استعدادها و منابع موجود در ایران زمین متعلق به همه ما است.

جلالی زاده بیان کرد: متاسفانه امروز به زنان جامعه ما ظلم شده و آنها از حضور در اجتماع و صحنه های مختلف دور شده اند.

وی با اشاره به اینکه بی تفاوتی و عدم اطلاع و آگاهی از رای آسیب رسان است، اضافه کرد: امیدواریم زنان جامعه ما نسبت به انتخابات بی تفاوت نباشند و باید آحاد مردم را نسبت به ارزش رای آگاه کنیم.

وی اظهارداشت: جریان وحدت و یکدلی را راه بیاندازیم و برای پیروزی تحول خواهی و اصلاحات و عدالت و قانونمداری تلاش کنیم.

رییس ستاد تبلیغات روحانی درکردستان با بیان اینکه تغییر در حال انسان در دنیای امروز جز از راه دموکراسی و انتخابات و حضور در صحنه امکان پذیرنیست، بیان کرد: عدم مشارکت در انتخابات رای به مخالفان آزادی و پیروزی آنها در انتخابات است.

جلالی زاده عنوان کرد: ستاد روحانی ستاد هیچ تفکری نیست و ستاد اندیشه و فکر است و به دلیل توجه به فکر و اندیشه جلو بیایم و حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه جوانان هم فرصت و هم تهدید برای کشور هستند، ادامه داد: جوانان سرمایه های بزرگی برای کشورما هستند اگر به طور صحیح از این سرمایه استفاده نشود و خط درست و مشخص به آنها داده نشود تهدیدی برای جامعه خواهند بود.

وی بیان کرد: جوانان ما در هر انتخاباتی حضور یابند و از هر نامزدی حمایت کنند رای خواهد آورد و این قشر به شخصی رای خواهند داد که دغدغه جوانان را داشته باشد.

رییس ستاد تبلیغات روحانی درکردستان اضافه کرد: اگر جوانان ما از سیاست دوری کنند دموکراسی دچار مشکل می شود وداشتن آینده روشن کشورمان جز با اهمیت دادن به جوانان و مردم سالاری ایجاد نمی شود.

کد خبر 3970220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha