۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۱۳

امام‌جمعه بیارجمند:

عمل‌گرایی مهم‌ترین شاخصه نامزد اصلح است

عمل‌گرایی مهم‌ترین شاخصه نامزد اصلح است

شاهرود - امام جمعه بیارجمند بابیان اینکه شرکت در انتخابات دشمن را ناامید و دوستداران نظام را امیدوار می‌کند، گفت: عمل‌گرایی مهم‌ترین شاخصه نامزدهای اصلح حاضر در انتخابات باشد.

حجت‌الاسلام محمد احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تاکید بر اینکه مردم باید در انتخابات پیش رو به عملکرد و سابقه افراد توجه کنند، ابراز داشت: یکی از مهم‌ترین چالش‌ها در انتخابات شورای شهر قومیت‌گرایی است که باید گفت این امر نه‌تنها کمکی به پیشرفت شهر نخواهد کرد بلکه در درازمدت مشکلات عدیده‌ای را ایجاد کرده و بهتر است مردم در انتخاب کاندیدای اصلح به سابقه مدیریتی افراد رجوع کنند.

وی بابیان اینکه در این برهه کنونی شرکت در انتخابات یک وظیفه عمومی است، افزود: دشمن همواره می‌کوشد تا از طریق مختلف با دخالت در انتخابات به داخل مرزهای ایران نفوذ کند لذا باید گفت با حضور پرشور خود در انتخابات بار دیگر به دنیا اثبات می‌کنیم که به ارزش‌های انقلابی و اسلامی، پایبند هستیم.

امام‌جمعه بیارجمند بابیان اینکه اجرای برنامه‌هایی مانند برگزاری اجلاسیه شهدا به تقویت روحیه خودباوری کمک می‌کند، ابراز داشت: برگزاری آیین‌هایی مانند یادواره و اجلاسیه شهدا ما را به فداکاری و دلاوری‌های مردانی گره می‌زند که جانانه برای دفاع از مرزهای ایران ایستادگی کردند و امروز باید با حضور حداکثری خود در انتخابات پاسدار انقلاب و نظامی باشیم که به امانت به دست ما سپرده ‌شده است.

احمدی بابیان اینکه دشمن می‌خواهد که ما در انتخابات شرکت نکنیم، تصریح کرد: بی‌شک نسل جدید، انقلاب و دوران جنگ را درک نکرده است لذا امروز همه توجه دشمن به‌سوی باورهای اعتقادی جوانان نشانه رفته تا آن‌ها را از مسیر انقلاب منحرف کند که باید گفت حضور حداکثری مردم و به‌ویژه جوانان و رای اولی‌ها در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان ضدانقلابی خواهد بود.

وی با بیان اینکه اجلاسیه شهدا حرکت جهادی بود که جوانان را به انقلاب و فرهنگ دینی و مذهبی امیدوارتر می‌کند، افزود: این حرکت فرهنگی و سیاسی پاسخ قاطع به دشمنانی خواهد بود که امروز انتخابات ایران را مورد هدف خود قرار داده اند و امیدواریم با مشارکت حداکثری در روز ۲۹ اردیبهشت حماسه دیگری در انتخابات ایران رقم بزنیم.

کد خبر 3971055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha