۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۵۳

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی البرز:

رئیس‌جمهور منتخب حمایت دستگاه‌های فرهنگی را محور قرار دهد

رئیس‌جمهور منتخب حمایت دستگاه‌های فرهنگی را محور قرار دهد

کرج – مدیرکل اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: رئیس‌جمهور منتخب حمایت از دستگاه‌های فرهنگی را محور قرار دهد.

حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی تدوین و ترویج سبک زندگی اسلامی را یکی از وظایف مهم دستگاه‌های فرهنگی اعلام کرد و گفت: تدوین سبک زندگی اسلامی و بهره‌گیری از پتانسیل‌های موجود یکی از وظایف مهم دستگاه‌ها و متولیان امر فرهنگ اسلامی و قرآنی در سطح کشور است.

وی با تأکید بر اینکه تبلیغات اسلامی البرز با همکاری فعالان عرصه فرهنگ به‌ویژه روحانیون مستقر تدوین و تبلیغ سبک زندگی اسلامی را در دستور کار خود دارد، گفت: اگر سبک زندگی اسلامی به معنای واقعی در جامعه نهادینه شود شاهد کاهش روزافزون معضلات فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه خواهیم بود.

حجت‌الاسلام مسعودی با اشاره به اینکه سبک زندگی اسلامی برگرفته از آموزه‌های قرآن کریم است، گفت: اگر این مهم به معنای واقعی در سطح جامعه نهادینه شود شاهد شکوفایی و بالندگی جامعه در تمامی عرصه‌ها خواهیم بود.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان اجرایی باید نسبت به دغدغه‌های فرهنگی مقام معظم رهبری توجه ویژه‌ای داشته باشند، گفت: اگر فرهنگ جامعه‌ای اصلاح شود این امر به‌خودی‌خود منجر به اصلاح سایر امور کشور به‌ویژه در حوزه اقتصاد خواهد شد.

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان البرز بابیان اینکه تبلیغات اسلامی با برگزاری دوره‌های متنوع آموزشی ویژه فعالان عرصه فرهنگ اقدام می‌کند، گفت: اجرای گفتمان دینی، جلسات پرسش و پاسخ، برگزاری همایش‌های مذهبی با همکاری هیئت‌های مذهبی و روحانیون مستقر، بهره‌گیری از ظرفیت ۱۰۰ موسسه قرآنی خدمات فراوانی را در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی و قرآنی ارائه می‌کند.

وی در بخش دیگری ابراز امیدواری کرد: منتخب انتخابات ریاست جمهوری یکی از محورهای اصلی فعالیت‌ها و برنامه‌های خود را حمایت از دستگاه‌های فرهنگی در توسعه فرهنگ اسلامی و قرآنی به‌منظور ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه قرار دهد.

کد خبر 3971063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha