۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۴:۵۳

در دیدار آیت الله شبستری و جوانان منتخب آذربایجان شرقی عنوان شد؛

مسولان برای اشتغال و ازدواج جوانان آستین بالا بزنند

مسولان برای اشتغال و ازدواج جوانان آستین بالا بزنند

تبریز - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر لزوم خواستار توجه جدی مسولان به اشتغال و تسهیل ازدواج جوانان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن مجتهد شبستری امروز در دیداری صمیمی با جوانان منتخب استانی در آستانه هفته جوان، با بیان این دین اسلام سرشار از توجه به جوانان و بها دهی به دوران طلایی جوانی است، افزود: توجه سرشار انبیا و اولیا و نیز دین مبین اسلام به جوانان حاکی از حساسیت و استعداد های بالقوه ی آن است.

وی حق پذیری و عدالت طلبی را از ویژگی های متمایز کننده جوانی از سایر دوران زندگی برشمرد و گفت: تربیت و تزکیه صحیح ضامن عبور سلامت از آن و تضمین آتیه انسان هاست.

آیت الله شبستری در بخش دیگر از سخنان خود اشتغال زایی و تسهیل ازدواج را از بارزترین مطالبات جوان عنوان و خواستار توجه جدی مسولان به این گزینه ها شد و تاکید کرد: مسولان باید برای اشتغال و ازدواج جوانان آستین بالا بزنند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز در این دیدار ضمن ارایه ی گزارشی در خصوص اقدامات انجام گرفته با محوریت جوانان، تشریح کرد: در سال گذشته بیش از ۱۴۷ هزار نفر ساعت از مشاوره های پیش از ازدواج ستادهای ساماندهی جوانان استان استفاده کرده اند.

جمشید نظمی صدور مجوز برای شروع فعالیت ۸ مرکز مشاوره در استان و نیز برنامه ریزی برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان را از دیگر اقدامات صورت گرفته ی نهاد متبوعش در سال گذشته عنوان کرد.

کد خبر 3971471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha