۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۹:۰۶

برانکو ایوانکوویچ:

باید ریسک می کردم تابازیکنانم مصدوم شوند؟/الهلال دنبال تبانی نیست

باید ریسک می کردم تابازیکنانم مصدوم شوند؟/الهلال دنبال تبانی نیست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه تیمش شرایط خوبی برای دیدار برابر الوحده دارد گفت: وظیفه ما این است که با پیروزی در این بازی امیدوار به صعود بمانیم.

به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین تیم پرسپولیس در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط فعلی تیمش گفت: این مهمترین بازی برای ماست و آن موضوعی که من را خوشحال می کند این است که همه بازیکنان به جز نریمان جهان، سالم هستند.  انصاری و امیری چند روز تمرین نداشتند، اما سالم هستند و این مسئله برای ما رضایتمندی خوبی است.

وی افزود: بازیکنان پرسپولیس بسیار باانگیزه هستند تا آخرین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان را با پیروزی به پایان برسانند. الوحده قدرتش را در مقابل الریان نشان داد. آنها فینال جام حذفی کشورشان را برگزار کرده و شرایط خوبی دارند، هنوز برای صعود امیدوار هستند و وظیفه ما این است که این بازی را با پیروزی به پایان برسانیم تا ببنیم در دیدار دیگر، چه اتفاقی رخ خواهد داد.

برانکو تأکید کرد: الوحده یک تیم جوان و آینده دار است که چهار بازیکن، خوب خارجی دارد. این تیم از آمادگی کامل برخوردار است و اسماعیل مطر همانند علی کریمی از تکنیک بالایی برخوردار است را در اختیار دارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد حضور هواداران اضافه کرد: ما انتظار داریم ورزشگاه از هواداران پرشود. آنها در طول فصل، ما را حمایت کردند و دوست داریم همه باهم در شادی پیروزی برابر الوحده شریک باشیم.

ایوانکوویچ در مورد انتقاداتی که پس از بازی با سیاه جامگان درمورد بازی ندادن نفرات اصلی علیه او صورت گرفت گفت: من این موضوع را نمی فهمم، ما باید ریسک می کردیم که نفرات اصلی مان مصدوم می شدند؟ این طبیعی است که به چند بازیکن استراحت دادیم، بازیکنانم حتی یک روز استراحت نداشتند، حتی تعدادی از آنها در تعطیلات نوروز در تمرین تیم ملی بودند. همه جای دنیا این مسئله مرسوم است. در بازی با سیاه جامگان هم، ما بازی را به حریف دیکته کردیم، اما آنها یک گل زدند.

وی در خصوص عدم دعوت بازیکنان جوان پرسپولیس به تیم ملی جوانان گفت: من خبر ندارم و این مسئله را از سرمربی تیم ملی بپرسید.

برانکو در مورد حضور امیری و علیپور در بین نفرات اصلی اظهار داشت: همه سالم هستند، آنها باید کارشان را به بهترین وجه انجام دهند، ببینیم فردا چه پیش می آید. بعضی بازیکنان، نسبت به سایر بازیکنان، تمرین کمتری داشتند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه ممکن است این تیم مقابل الوحده روی به بازی احساسی بیاورد گفت: بازیکنان ما در مقابل الهلال یک بازی باکیفیت را ارائه دادند که با همان حساسیت، این بازی را انجام دادند. ما همیشه از نفراتمان می خواستیم که با این روش حریف را تحت فشار قرار داده در آن مسابقه الهلال تنها یک شانس گل ایجاد کرد.

وی در خصوص تبانی الهلال با الریان خاطرنشان کرد: برای مربیان و ورزشکاران، شرایط اینگونه نیست. من فکر می کنم الهلال دوست دارد در گروهش اول شود. چون اگر این مسئله رخ ندهد آنها با تیم دوم گروه دیگر بازی می کنند.

برانکو افزود: من خودم را درگیر این حرفها نمی کنم، فقط از بازیکنانم انتظار دارم خوب بازی کنند و در پایان برنده دیدار باشند.  

وی در مورد خبر ممنوع الخروجی اش از ایران اظهار داشت: من مشکلی با اداره مالیات ندارم چون اصلاً من پرداخت کننده مالیات نیستم.

برانکو در پایان در خصوص جذب منشا و خلیل زاده گفت: این مسئله را کنار بگذارید، زیرا تمرکز من تنها برای بازی با الوحده است.

کد خبر 3971721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha