۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۳۴

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر خبر داد؛

اعزام ۱۰۰ مبلغ به جشن های نیمه شعبان در اسلامشهر

اعزام ۱۰۰ مبلغ به جشن های نیمه شعبان در اسلامشهر

اسلامشهر- رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر گفت: ۱۰۰ مبلغ به جشن های نیمه شعبان در اسلامشهر اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی کنگرلو، در گفتگو با خبرنگار مهر با تشریح برنامه های پیش بینی شده برای جشن نیمه شعبان در اسلامشهر، اظهار داشت: برگزاری کارگاه مهدویت وفلسفه انتظار با حضور هیئات فعال و محوری، اعزام ۱۰۰ مبلغ به مساجد ، حسینیه ها، ادارات، مدارس شهر و روستا، برپایی جشن توسط ۴۵۰ هیات فعال، برگزاری گفتمان دینی مهدویت در مدارس، کانون های فرهنگی وتبلیغی ومراکز قرآنی و برپایی مسابقات مختلف فرهنگی با موضوع مهدویت از جمله برنامه های اجرایی تبلیغی در این ایام است.

وی ادامه داد: همچنین جلسات ستاد شئون فرهنگی و بررسی های مراسم جشن نیمه شعبان و نیز جلسه شورای هیئات مذهبی در اسلامشهر در جهت هماهنگی بیشتر جشن های نیمه شعبان و غنی سازی فرهنگی این مراسم برگزار شده است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه جشن های نیمه شعبان در ترویج فرهنگ مهدویت در جوانان بسیار موثر است، افزود: جشن های نیمه شعبان باید دارای بار محتوایی غنی باشند و دارای رویکرد آموزشی و فرهنگی بوده و در اماکن مقدس برگزار شوند.

کنگرلو گفت: باید از جشن های نیمه شعبان نهایت استفاده را در آموزش سیره علمی و عملی امام دوازدهم بهره برد و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.

کد خبر 3974188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha