۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۲۴

کوچکی‌نژاد در صحن مجلس:

دانش‌ همزمان با وزارت به عنوان رئیس هیأت مدیره شرکتش امضا می‌کند

دانش‌ همزمان با وزارت به عنوان رئیس هیأت مدیره شرکتش امضا می‌کند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با انتقاد از نحوه قرائت گزارش کمیسیون اصل ۹۰ در مورد تخلفات وزیر آموزش و پرورش گفت: وی همزمان با وزارت به عنوان رئیس هیأت مدیره امضا کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، جبار کوچکی‌نژاد در جلسه علنی امروز مجلس و در اخطار قانون اساسی با اشاره به گزارش قرائت شده توسط رئیس کمیسیون اصل ۹۰ درباره وضعیت تخلفات صورت گرفته توسط وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: گزارشی که قرائت شد، چاپ شده و در اختیار نمایندگان نبود؛ در حالی که چیزی که قرائت می‌شود یا باید چاپ شود و یا برای آن رأی‌گیری شود، اما معلوم نشد که نتیجه این گزارش چیست.

وی با بیان اینکه این وضعیت واقعاً آبروریزی است و فرهنگیان گلایه دارند، تصریح کرد: صندوق ذخیره فرهنگیان از یک طرف و پذیرش سند ۲۰۳۰ یونسکو و قاچاق هم از طرف دیگر.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: چطور ممکن است وزیر از ریاست هیأت مدیره یک شرکت خصوصی استعفا داده باشد ولی بعد از انتصاب به عنوان وزیر، همچنان به عنوان رئیس هیأت مدیره امضا کند و در جلسات حضور یابد!؟ معلوم است که همه اینها صوری بوده است.

کوچکی‌نژاد گفت: انتظار داشتیم آقای محمدی (رئیس کمیسیون اصل ۹۰) واقعیات‌ها را قرائت کند؛ نه چیزی که ما شنیده‌ایم و مردمی که شنیده‌اند.

پس از اخطار این نماینده مجلس، مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس در پاسخ به وی گفت: آقای لاریجانی دستور داده بود که گزارش امروز قرائت شود و ما نیز معتقدیم اگر فردی جرمی مرتکب شده، به جای رسانه‌ای شدن، قوه قضائیه باید برخورد کند؛ چیزی که هنوز رسیدگی نشده، اگر کم و زیاد کنیم، منصفانه نیست.

کد خبر 3975227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha