۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۵:۴۷

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان سمنان:

هیئت های اجرایی انتخابات از باطل شدن آرای مردم جلوگیری کنند

هیئت های اجرایی انتخابات از باطل شدن آرای مردم جلوگیری کنند

سمنان-رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان سمنان با بیان اینکه مسئولان در برگزاری انتخابات شکوهمند با یکدیگر در تعامل باشند، گفت: هیئت های اجرایی انتخابات از باطل شدن آرای مردم جلوگیری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسنعلی عربی پیش از ظهر شنبه در دومین دوره نشست آموزشی نمایندگان فرماندار در شعبه های اخذ رای شهر سمنان به میزبانی سالن تامین اجتماعی این شهرستان با یادآوری اینکه رای مردم حق الناس محسوب می شود و از آرای مردم صیانت خواهیم کرد، ابراز داشت: با توجه به اینکه در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شهر و روستا به صورت کاملا مکانیزه صورت می گیرد لذا مسئولان مربوط باید موارد اجرایی سامانه را به صورت کامل فراگیرند وبا آموزش های به کار گرفته شده از باطل شدن آرای مردم جلوگیری کنند.

وی افزود: در همه شعبه های اخذ رای مراحل رای گیری شامل مشاهده شناسنامه و کارت ملی، کنترل و مهر زدن بر روی شناسنامه صورت می گیرد و در این بین هیئت های اجرایی انتخابات باید در انجام فرآیند رای گیری مردم را راهنمای کنند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان سمنان با بیان اینکه شعبه های اخذ رای باید رویکرد بی طرفی را دنبال کنند، ابراز داشت: رعایت قانون باید به عنوان یک الگوی منسجم ملاک عمل همه مسئولان مربوط قرار گیرد تا شاهد برگزاری یک انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری مردم باشیم.

عربی تاکید کرد: بی شک ۲۹اردیبهشت تاریخ حماسی کشور و روز تعیین سرنوشت سیاسی کشور خواهد بود که این مهم می طلبد تا همه دستگاه های اجرایی با همکاری منسجم زمینه ساز مشارکت حداکثری مردم باشند.

وی افزود: چشم دشمنان اسلام و نظام به انتخابات ایران دوخته شده تا بتوانند با دخالت در امور یک کشور به اهداف شوم خود دست یابند لذا این وظیفه و یک تکلیف شرعی و قانونی است که در روز ۲۹ اردیبهشت با حضور خود در پای صندوق های رای برگ زرینی در تاریخ ایران رقم بزنیم.

کد خبر 3977489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha