۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۹:۱۴

برانکو ایوانکوویچ:

هدف همیشگی ما پیروزی است/ فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی کنیم

هدف همیشگی ما پیروزی است/ فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هدف ما پیروزی در هر بازی است و فرقی نمی کند با استقلال بازی کنیم یا با تیم های دیگر.

برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس نیمه شعبان، قهرمانی نفت و صعود تیمش به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت:  تبریک من به تیم خودم و شاگردانم است که موفق شدند دست به کار بزرگی زده و به جمع ۱۶ تیم نهایی لیگ قهرمانان راه پیدا کنند. خیلی خوشحالم که این اتفاق رخ داد و ما به اهداف‌مان رسیدیم. 

وی با بیان اینکه هدف تیمش قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی و صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا بود گفت: تقریباً به همه اهداف خود رسیدیم، البته به غیر از جام حذفی که در آنجا مرتکب اشتباه شدیم. این موفقیت‌ها باعث شد امسال یک فصل به یادماندنی را داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: در حال حاضر بازی با لخویا را پیش رو داریم، قهرمان مطلق لیگ ستارگان قطر که حتی به فینال جام حذفی نیز راه پیدا کرده است. ما می‌دانیم چه حریف سختی در انتظارمان است. برای این بازی ۱۰ روز فرصت داشتیم که سعی خواهیم کرد بهترین استفاده را از این وقفه ببریم.

وی ادامه داد: متأسفانه کمال کامیابی‌نیا را به دلیل مصدومیت برای بازی با لخویا در اختیار نخواهیم داشت. او باید کتفش را عمل جراحی کند و فقط می‌توانیم از او بابت اینکه در بازی با الوحده یک ساعت با کتف در رفته بازی کرد، تشکر کنیم. 

برانکو در واکنش به این موضوع که پرسپولیس اگر لخویا را ببرد ممکن است در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با استقلال بازی کند گفت: برای ما فرقی نمی‌کند که با چه تیمی بازی کنیم، برای اینکه بهترین عملکرد را داشته باشیم، باید هر تیمی را که مقابل‌مان قرار بگیرد، ببریم. اگر این اتفاق رخ بدهد و ما مقابل استقلال قرار بگیریم یک بازی زیبا در یک فضای عالی را شاهد خواهیم بود که می‌توان آن را بزرگ‌ترین بازی لیگ قهرمانان آسیا دانست.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گروه تیمش در لیگ قهرمانان آسیا را گروه مرگ دانست و تصریح کرد: من بارها گفتم که گروه‌مان در لیگ قهرمانان آسیا گروه مرگ بود که توانستیم از آن بالا بیاییم. از لحاظ کیفیت گروه ما گروه نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود، اما ما نشان دادیم که دلیلی برای ترسیدن از هیچ تیمی نداریم. ما می‌دانیم که کارمان سخت است، اما انگیزه خیلی بالایی داریم. بازیکنان هم این موضوع را به خوبی می‌دانند که چقدر این بازی‌ها ارزشمند است.

وی در مورد شناختش از لخویا گفت: بازی‌های این تیم را دیده‌ام، مخصوصاً بازی‌شان مقابل الریان را، اما بازی اصلی آنها که می‌تواند تصویر اصلی از این تیم به ما بدهد، امروز مقابل همین تیم الریان در جام امیر قطر برگزار خواهد شد. 

برانکو در مورد اینکه آیا تیم های ایران می توانند به مراحل بالاتر صعود کنند گفت: لیگ قهرمانان آسیا امسال نشان داد که تیم‌های قوی در آن حضور دارند، که کیفیت بازی‌های آن از بازی‌های لیگ‌های ما و سایر کشورها بالاتر است. استقلال خوزستان، پرسپولیس و استقلال تهران نشان دادند که می‌توانند رودرروی هر تیمی بازی کنند. بقیه مسائل به تمرینات تیم‌ها بر می‌گردد. ما باید افتخار کنیم که از یک کشور سه تیم به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده‌اند. 

وی در واکنش به این مسئله که از وزارت ورزش نامه‌ای مبنی بر این منتشر شده است که پرسپولیس نمی‌تواند بعد از این بازیکنی جذب کند، خاطر نشان کرد: شما توجه داشته باشید که ما با همین کادر قهرمان لیگ برتر ایران شدیم، ما کیفیت خودمان را نشان دادیم اما این که دستوری آمده و یا هر اتفاق دیگری افتاده من چیزی نمی‌دانم. تاکنون نه نامه‌ای به ما نشان دادند و نه چیز دیگری، من هم این موضوع را از این و آن شنیده‌ام و دلیلش را هم نمی‌دانم، اگر قرار است چنین اتفاقی رخ دهد باید به طور کتبی به ما اعلام کنند. من این موضوع را نمی‌دانم و نمی‌توانم هم در مورد آن اظهارنظر کنم. باید ببینیم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. 

برانکو با بیان این که در سال آینده باید با بازیکنان جدید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم، تأکید کرد: ما سال آینده باید با بازیکنان جدید در مسابقات حاضر شویم، اما باید قبل از آن در یکی دو مسابقه شرایط خودمان را به حد ایده‌آل برسانیم. 

کد خبر 3977768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha