۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۲۳:۰۸

گزارش مهر از حاشیه های همایش هواداران روحانی؛

از دمای خفه کننده سالن تا هوای مطبوع جایگاه روحانی!

از دمای خفه کننده سالن تا هوای مطبوع جایگاه روحانی!

همایش هواداران حسن روحانی در مجموعه ورزشی آزادی در حالی برگزار شد که این مراسم با حاشیه هایی همراه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، همایش هواداران حسن روحانی بعدازظهر امروز در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد که این مراسم با حواشی نیز همراه بود.

- در حالی که هنوز مراسم اغاز نشده بود، جمعیت حاضر شعر دوباره ایران را تمرین می کردند و مجری برنامه با تاکید دائم بر محکم تر پا کوبیدن از حاضرین خواست تا وقتی کلام پخش شد گوشی های خود را با عکس رئیس دولت اصلاحات بالا بگیرند.

- قبل از آغاز رسمی برنامه، موسیقی از بلندگو های استادیم پخش می شد و حاضران همراهی می کردند. در این بین شعر «به رقص آ» از محسن چاووشی هم پخش شد و حاضران همراهی کردند اما ربط این موسیقی به این جلسه برای حضار مورد سوال بود.

- انتظامات مراسم کاورهای سبزی به تن داشتند که روی ان نوشته شده بود «تکرار می کنم»

- مسئول انتظامات در بلند گو به کسانی که مامور تامین نظم سالن بودند اعلام کرد اگر افراد نامه ای برای رئیس جمهور داشتند، دریافت کنید تا به نهاد ریاست جمهوری تحویل داده شود. وی تاکید کرد البته قرار نیست اینجا کسی برای رئیس جمهور نامه فدایت شوم بنویسد.

- تعدادی از جوانان حاضر در سالن پلاکارد هایی در دست داشتند و از روحانی خواستند در مورد «سندیکای کارگری» تصمیم نهایی خود را اعلام کند.

- مجری مراسم اعلام کرد امروز ۶ روز قبل از انتخابات در این جا جمع شده ایم تا پیروزی گفتمان اعتدال را جشن بگیریم.

- اولین برنامه رسمی این مراسم خوانندگی حسین زمان بود که به گفته وی  ۱۵سال ممنوع الصدا بود.

- داریوش کاردان هم در این گردهمایی حضور یافت و گفت:گزینه دیگری جز حضور در اینجا نداشتم. کاردان از خاطرات خود هم یادی کرد تا جوانان او را بشناسند و مصاحبه با احمدی نژاد در برنامه صندلی داغ را از بدترین خاطرات خود خواند.

- در حالی که دمای هوای سالن مراسم گرم و خفه کننده بود، دو کولر گازی در جایگاه سخنرانی روحانی روشن بود تا دمای جایگاه سخنرانی را به دمای مطلوب روحانی برساند.

- در ادامه الهام پاوه نژاد بازیگر صدا و سیما از جوانان حاضر در جلسه خواست به روحانی رای بدهند تا زن و مرد در کنار هم بتوانند در استادیوم حضور یابند.

- کیومرث پور احمد هم با پیراهن سبز و شال بنفش آمد و گفت: در انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شوراها را فراموش نکنید. وی از حاضران خواست به محمدعلی زم رای بدهند و وی را فراموش نکنند. پور احمد همچنین از جوانان خواست حرف تلویزیون های خارج نشین را گوش ندهند و در انتخابات شرکت کنند.

- مرتضی بانک از ساعت ۱۶.۳۰در جایگاه سخنرانی روحانی که با گل های بنفش تزیین شده بود حضور یافته بود و مرتب قدم می زد

- شجاعی همسر منصور پور حیدری هم در این همایش حضور داشت. وی اعلام کرد این دوازده هزارمین باری است که در این ورزشگاه حضور می یابم.

- تعدادی از فوتبالیست ها از جمله علیرضا منصوریان، سید مهدی رحمتی و تعدادی از بازیکنان تیم استقلال در این همایش حضور یافتند.

- امیر جعفری بازیگر سینما و تلویزیون، تاجزاده فعال سیاسی هم در این مراسم حضور یافته بودند.

- فرید موسوی نماینده تهران که به نظر می رسید هیچ‌کس او را نمی شناسد از جوانان خواست ۲۹  اردیبهشت ‌پای صندوق های رای حضور یابند.

- سروش صحت و لیلی رشیدی هم در همایش حامیان روحانی حضور یافتند.

- محسن هاشمی نیز در میان حامیان روحانی حاضر شد تا از این فرصت برای تبلیغات انتخاباتی خود استفاده کند.

کد خبر 3977898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • کاظم IR ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
      0 0
      این به اصطلاح هنرمندان عذرشان موجه ! بود شما دیگر چرا؟ آقای منصوریآن و آقای رحمتی کار شما از یک استقلالی بعید بود.
    • علی حسینی IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
      0 0
      روحانی قبول شدنی است ، دیدگاه روحانی به طرف سید محمد خاتمی و مرحوم رفسنجانی است و اینها در دل مردم جای دارند مردم دولت اصلاحات را دوست دارند حتی اگر یک آدم بیسواد باشد.
    • سجاد IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
      0 0
      تا ۱۴۰۰ با روحانی ما بیشماریم