۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۳۸

امام جمعه میامی:

حضور حداکثری در انتخابات اقتدار ایران را به دنیا نشان می دهد

حضور حداکثری در انتخابات اقتدار ایران را به دنیا نشان می دهد

میامی - امام جمعه میامی ضمن بیان اینکه با حرکت در محور قانون باید بستر انتخابات پرشور را فراهم کنیم، گفت: شرکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات عزت و اقتدار ایران را به دنیا نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام قربانعلی صفایی پور پیش از ظهر یک‌شنبه در جلسه شورای اداری میامی به میزبانی فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه حضور در انتخابات شرکت در همه‌پرسی انقلاب اسلامی است، ابراز داشت: اگر نامزدهای انتخاباتی با ارائه برنامه‌های خود  بداخلاقی را پیشی نگیرند آینده خوب و انتخابات پر شور که حفظ نظام و دستاوردهای انقلاب را خواهد داشت را رقم خواهیم زد.

وی افزود: امروز چشم دشمن به انتخابات ایران دوخته‌شده تا با بهره‌گیری از آن بتوانند نظام را ناکارآمد جلوه دهند لذا باید با هوشیاری و حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رای بار دیگر به مردم دنیا ثابت کنیم همچنان بر ارزش‌های خود ایستاده و ذره‌ای از آن کوتاه نخواهیم آمد.

امام جمعه میامی بابیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای جلب رضایت مردم باید تلاش کنند چراکه اقتدارنظام به آن وابسته است، ابراز داشت: جامعه خوب را مدیران کارآمد و لایق می‌سازند لذا باید گفت مدیری موفق است که در برابر مردم و مظلومان مهربان باشد و در برابر زورگویان ایستادگی کند و مدیران هر چه سالمتر وپاک‌تر باشند محبوبیت و اقتدار نظام بیشتر خواهد شد.

صفائی پور با بیان اینکه حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن از وظایف مهم مسئولان محسوب می‌شود و ما باید افتخار کنیم که خدمت‌گذاران نظام هستیم، ابراز داشت: شرکت در انتخابات از وظایف قانونی و شرعی همه مردم به شمار می‌رود که باید توجه داشت انتخاب مدیر کارآمد در رشد و پیشرفت شهرستان موثر است لذا در انتخابات شورای شهر باید به عملکرد و سابقه کار اجرایی افراد توجه کرد.

وی افزود: انتخاب‌های قومی و قبیله‌ای نه تنها کمکی به پیشرفت شهرستان نمی‌کند بلکه باعث عقب‌ماندگی آن نیز می شود لذا باید در انتخابات پیش رو با آگاهی، بصیرت و شناخت کافی از نامزدها آرا را به صندوق انداخت.

کد خبر 3978147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha