۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۳:۳۷

روحانی در تبریز:

برای ایران پای صندوق های رای می رویم

برای ایران پای صندوق های رای می رویم

تبریز- نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: برای ایران پای صندوق های رای می رویم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن روحانی ظهر امروز در سفر انتخاباتی به تبریز و در جمع تعدادی از مردم این شهر با تکید بر تاثیر نتیجه انتخابات پیش رو در ۲۹ اردیبهشت اظهار داشت:  دولت به وعده های خود در سفر انتخاباتی ۹۲ به آذربایجان شرقی عمل کرده و اگر این چنین نبود و احیای دریاچه ارومیه محقق نمی شد، شرایط زندگی ۱۴ میلیون نفر در غرب کشور تغییر می کرد.

وی تعیین و تکلیف دو موضوع برجام و تحریم ها و نیز وضعیت دریاچه ارومیه را از شاخص های مورد توجه سرمایه گذاران برای حضور در آذربایجان عنوان و تصریح کرد: ادامه روند قبلی مساوی با خشکی دریاچه ارومیه و وری گردان شدن سرمایه گذاران بود.

رییس دولت یازدهم خاطر نشان کرد: همه ما در روز جمعه برای ایران پای صندوق می رویم و نتایج آرای مردم در این روز برای آینده کشور بسیار حساس است و می تواند دو نتیجه متفاوت را به دنبال داشته باشد.

وی از انجام اقدامات لازم برای راه اندازی راه آهن میانه به تبریز و توسعه کشاورزی ا آذربایجان در دولت خود خبر داد و گفت: در دولت یازدهم عهد بستیم تبریز را سربلندتر از همیشه کنیم و نتیجه آن میزبانی این شهر از گردشگری دنیای اسلام سال آینده شده است و تبریز را به مرکز تجارت تبدیل خواهیم کرد.

روحانی ادامه داد: ملت ایران انتخاب خواهد کرد که باید هرروز منتظر قطعنامه جدیدی علیه خود باشد یا گشایش جدید در زندگی شان و همان طور که دولت یازدهم قدرت ملت ایران را در صحنه جهانی نشان داد، باید دولتی را انتخاب می کنیم که بتواند با دنیا تعامل کند و قدرت ایران را بیش از پیش به جهانیان نشان دهد.

وی با بیان اینکه روحانی اهل شعار و فحاشی به دنیا نیست، تصریح کرد: در دولت یازدهم قدرت دفاعی و سلاح های راهبردی کشور بیش از ۱۰ سال قبل افزایش یافته و اگر قدرت دفاعی لازم را داشته باشیم، می توانیم بازارهای جهانی را نیز فتح کنیم.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: در سال های قبل در حالی ادعای قدرت داشتیم که بازار نفت و منابع مشترک نفتی و گازی ایران تسلیم دیگر کشورها می شد و در مذاکرات بیانیه می خواندیم و تحریم جدید علیه ما وضع می شد اما با روی کار آمدن دولت یازدهم در واقع مردم میدان دیپلماسی را درست انتخاب کردند.

وی در ادامه به وجود سه میلیون تن گندم اضافه برای صادرات در سال گذشته اشاره و با تاکید بر اینکه مردم در مقابل شعارها و وعده ها کارنامه و شاهد مطالبه کنند، تصریح کرد:  ریختن دیوار تحریم هسته ای، مهار تورم و رکود، تعامل بهتر با دنیا  و بهبود شرایط بهداشت و درمان از وعده های من بوده اما انجام بعضی موارد تنها به وسیله حسن روحانی و با رای ۵۱ درصد ممکن نیست اما با رای بالاتر می توان آنها را محقق کرد.

تکمیل می شود

کد خبر 3979346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ث IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
      0 0
      ارومیه با بارش های الهی زنده شد نه با ادعاهای تو خالی !