۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۶:۲۵

سرپرست اورژانس کشور:

دو بیمارستان هوایی راه‌اندازی می‌شود/ افزایش بالگردهای اورژانس

دو بیمارستان هوایی راه‌اندازی می‌شود/ افزایش بالگردهای اورژانس

بوشهر - سرپرست اورژانس کشور از راه‌اندازی دو بیمارستان هوایی خبر داد و گفت: تعداد اورژانس‌های هوایی در کشور به ۳۲ پایگاه افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، پیرحسین کولیوند ظهر دوشنبه در نشست با مسئولان استان بوشهر اظهار داشت: توسعه خدمات اورژانس در سال های اخیر به صورت جدی در دستور کار بوده است و در استان بوشهر نیز شاهد بهبود چشمگیر وضعیت اورژانس هستیم.

وی با اشاره به وجود صنایع عظیم نفت و گاز و پتروشیمی در استان بوشهر و همچنین هم‌جواری با خلیج فارس، اضافه کرد: افزایش خدمات اورژانس در این استان یک ضرورت است.

سرپرست اورژانس کشور با اشاره به افتتاح اورژانس هوایی در گچساران در آینده نزدیک، بیان کرد: تعداد اورژانس‌های هوایی در کشور به ۳۲ پایگاه افزایش یافته است و شش پایگاه جدید نیز در خردادماه افتتاح می‌شود.

وی توسعه خدمات اورژانس هوایی را یک ضرورت دانست و ادامه داد: تاکنون ۱۶ هزار بیمار و یا مصدوم در سطح کشور از خدمات اورژانس‌های هوایی بهره‌مند شده اند.

کولیوند از راه‌اندازی دو بیمارستان هوایی با ۴۵ تخت بیمارستانی در کشور طی سال جاری خبر داد و افزود: این بیمارستان در رسیدگی به مصدمان و بیماران نقش بسیار مهمی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: ۱۱ بالگرد با تجهیزات مدرن اورژانسی نیز طی سه تا چهار ماه آینده به ناوگان هوایی اورژانسی اضافه خواهد شد.

سرپرست اورژانس کشور از تدوین طرح جامع فوریت‌های پزشکی استان بوشهر خبر داد و افزود: اورژانس دریایی، هوایی و زمینی در نقاط مختلف استان بوشهر ایجاد می‌شود.

کد خبر 3979526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha