۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۱۷

حجت الاسلام روحانی:

با برجام اشتغال، سرمایه گذاری، فضای آرام و امنیت را ایجاد کردیم

با برجام اشتغال، سرمایه گذاری، فضای آرام و امنیت را ایجاد کردیم

زنجان- کاندیدای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: ما با برجام اشتغال، سرمایه گذاری، فضای آرام و امنیت را ایجاد کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام حسن روحانی صبح امروز در جمع مردم زنجان و در سالن ۶هزار نفری شهر زنجان با بیان اینکه برخی ها با توهین به مردم، جامعه، معلمین و فقرا می خواهند برای خودشان رای جمع کنند، گفت: ما رای را برای ایران، برای اقتدار و عزت ایران، برای مردم ایران، برای زنان و همه آحاد جامعه می خواهیم.

وی با بیان اینکه عده ای جوانان را فقط جوانان اطراف خود می بینند، افزود: جوانان بهتر از شماها شب عاشورا، شب احیا و دعا را می شناسند و شما تنها دور و بر خودتان را می بینید و جامعه را در انحصار خود و در حصر افکار خود می بینید.

روحانی افزود: ما قبول داریم قدرت از اقتصاد است، قدرت از سیاست است، قدرت از نیروهای مسلح است و اما قدرت ما مال این جوانان عزیز است اگر دشمنان می ترسند از این جوانان می ترسند. قدرت ما به ایمان جوانان ایرانی است.

وی با اشاره به عملکرد صداوسیما درخصوص بیان عملکردهای دولت گفت: صداوسیمایی که حاضر نیست از دولت تعریف کند، حداقل بیاید وضعیت دریاچه ارومیه را نشان دهد. اگر دولت یازدهم نبود الان دریاچه ارومیه احیا نشده بود و گردوغبار این دریاچه همه مناطق غرب کشور را فراگرفته بود و کشاورزی نابود شده بود.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه برخی ها می گویند دولت در زمینه ایجاد اشتغال موفق عمل نکرده است افزود: هشت سال دولت در دستان شما بود در هشت سال دولت خودتان چه تعداد شغل ایجاد کردید. شما در هشت سال اشتغال ۸۶۰ هزار خانم را از بین بردید، شما در هشت سال ۱۰۰ هزار اشتغال خالص ایجاد نکردید ما به دنبال اشتغال هستیم. ما با برجام اشتغال، سرمایه گذاری، فضای آرام و امنیت را ایجاد کردیم.

روحانی با بیان اینکه چرا به جوانان و دختران توهین می کنید؟ گفت: شما خاستگاه عفت در این کشور شده اید؟ خاستگاه عفت ما جوانان و زنان ما هستند.

وی با تاکید براینکه روحانی خود را آماه کرده تا آبرو، روح و جان و جسمش را فدای شما کند، افزود: باید بدانیم صاحب این کشور ملت ایران است و با رای مردم ایران تمام مسئولان کشور مشروعیت پیدا می کنند به ملت ایران به جوانان به دختران اعتماد کنید اینها بهتر از شما دین را قبول دارند ما در همه نظرسنجی ها دیدیم که بالای ۹۸ درصد جوانان ما به خدا و آخرت معتقدند.

 روحانی در ادامه گفت: دولت یازدهم قدم‌هایی برای زیرساخت‌های ارتباطی برداشته و در آینده چنان زیرساخت و پهنای باندی ایجاد می‌کند که هر کدام از مردم با موبایل‌شان یک صدا و سیما شوند.

نمی‌خواهیم بالای کشتی ایران پرچم یک جزیره کوچک باشد

وی افزود: ما  نمی‌خواهیم ایران دوباره تحریم شود و درب بانک‌ها را ببندیم و درب صرافی‌ها را باز کنیم، گفت: ما نمی‌خواهیم کشتی‌های بزرگ به‌ جای اینکه به بنادر ایران بیایند به کشورهای جنوب ایران بروند و کانتینرها با پرداخت مبالغ اضافه با لنج به بندرعباس بیایند و نمی‌خواهیم بالای کشتی ایران پرچم یک جزیره کوچک باشد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه در حال حاضر برای یک تصمیم بزرگ ملی آماده شده‌ایم و باید بین دو راه تصمیم بگیریم، گفت: یا به سمت قله و اهتزار پرچم ایران برویم یا به سمت دره و از دست دادن عزت ملی برویم. مردم ایران راه قله را انتخاب خواهد کرد.

روحانی با بیان اینکه مگر رهبر انقلاب نفرمودند مر قانون، قانون کجا رفت؟ مگر رهبری نفرمودند حق الناس، پس حق الناس کجا رفت؟، گفت: در روستاها به مردم دروغ نگویید، با اتوبوس مردم جمع نکنید و در پادگان ناهار چرب ندهید. همه دنیا این چند روز نیست.

وی با بیان اینکه صدا و سیمایی که همه کارکنانش زحمت کش‌اند گرفتار یک باند سیاسی است؛ به جای شورای نگهبان از جوانان می خواهم نظارت کنند، گفت: ۴ سال به روحانی توهین کردید و ایرادی ندارد، اما چرا به معلمان توهین می کنید که ضد عفاف درس می دهند؛ شرم و خجالت کجا رفت.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ما چهار سال پیش تصمیم گرفتیم چهره واقعی ایران را به جهانیان نشان بدهیم، مردم ایران مردم صلح دوست هستند و اهل خشونت نیستند، افزود: ما که نمی توانیم با این همه تجربه به عقب برگردیم، ما می خواهیم روی کشتی ها پرچم ایران باشد و بازار دنیا را تصرف کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ما که نمی‌توانیم یک کشور ۸۰ میلیونی را با نذر و صدقه اداره کنیم، ما که نمی‌توانیم پس از این همه تجربه باز به چهار سال قبل برگردیم، ما به عقب بر نمی‌گردیم، گفت: ما تصمیم گرفته‌ایم، راه و مسیر پیشرفت و تعالی را بپیماییم، ما نمی‌خواهیم ایران تحریم شود.

کاندیدای ریاست جمهوری با بیان اینکه ما نمی‌خواهیم کالاهای ما در انبار بماند و اجازه صادرات نداشته باشد، ما می‌خواهیم بازار دنیا را مصادره کنیم، تصریح کرد: ما نمی‌خواهیم، طرح پتروشیمی زنجان از سال ۱۳۸۵ نیمه‌کاره بماند، ما منابع مالی پتروشیمی زنجان یعنی ۳۰۶ میلیون یورو را تامین کرده‌ایم.

می‌‎خواهیم به همه روستاهای ایران راه، تلفن و اینترنت برسانیم

وی با اشاره به اینکه ما همه می‌‎خواهیم به همه روستاهای ایران راه، تلفن و اینترنت برسانیم، گفت: از شما می‌پرسم، آیا وضع بهداشت و درمان مردم بهتر نشده است؟ آیا همه مردم ایران زیر پوشش قرار نگرفته‌اند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با تأکید براینکه باید به جوان‌ها اعتماد کنیم، افزود: در سال ۹۲، ۱۵۰ میلیارد تومان به کشاورزان بابت خرید گندم پرداخت شد، در سال ۹۵، ۶۰۰ میلیارد تومان به کشاورزان پرداخت شده است.

روحانی گفت: ما پای صندوق می رویم تا حصر را بشکنیم، ما در برابر کسانی که می خواهند قدرت در انحصار گروهی خاص باشد می گوییم قدرت ایران متعلق به همه ملت است ما حصر دولت در کشور را نمی پذیریم، ما حصر ایران را نمی پذیریم، ما تحریم ایران را نمی پذیریم.

روحانی خطاب به رقیبان انتخاباتی خود گفت: آیا راضی شدید، به خاطر انتخابات دین و اخلاق را بفروشید و ایران را سیاه نمایی کنید و به خاطر رای می‌خواهید محرومان و فقرا را تحقیر کنید. اما ما رای را برای ملت، کشور، اسلام و مردم می‌خواهیم، اما گویا شما رای و کشور و دین را برای ننگ می‌خواهید.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه همه زندگی مادی و معنوی ما با اراده و حضور در صحنه و مشارکت در صحنه های اجتماعی که یکی از آنها ۲۹ اردیبهشت است، رقم می خورد، افزود: بر اعتدال سلام، بر اصلاحات سلام، بر اصول گرایی معتدل سلام، به امید ملت ایران سلام، به پیشرفت ایران سلام، به رسیدن ایران به قله ها سلام، بر اهتزار همیشگی پرچم ایران سلام.

روحانی افزود: ما همانطور که به بعضی چیزها سلام می گوییم به بعضی چیزها نه خواهیم گفت، به بداخلاقی نه، به دروغ نه، به تحریم نه، به تبعیض بین اقوام نه و به تبعیض بین مرد و زن نه، به شکستن وحدت ملی نه و دوباره ایران، دوباره اسلام، دوباره اعتدال دوباره امید.

کد خبر 3980147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha