۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۵:۵۹

حاشیه های سفر روحانی به زنجان

تبعیض میان خبرنگاران دولتی و غیر دولتی/ تبلیغ برای انتخابات شورا

تبعیض میان خبرنگاران دولتی و غیر دولتی/ تبلیغ برای انتخابات شورا

زنجان-حضور حسن روحانی در ورزشگاه ۶ هزار نفری زنجان با حاشیه هایی همچون تبعیض میان خبرنگاران دولتی و غیر دولتی تا بازار داغ تبلیغات کاندیداهای شورای شهر همراه بود.

خبرگزاری مهر-گروه استانها: مجموعه ورزشی انقلاب در شمال شهر زنجان امروز شاهد حضور مردم برای استقبال از رئیس جمهور دولت یازدهم بود. ساعت ۹:۳۰ زمانی بود که برای استقبال از حسن روحانی و حضور وی در ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب تعیین شده بود؛ اما با این وجود از ساعت هشت صبح مردم زنجان در اطراف ورزشگاه به صورت آهسته وارد مجموعه ورزشی انقلاب می شدند.

حضور مردم به گونه ای بود که قبل از ساعت ۹:۳۰ گنجایش ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب تکمیل شد و جمعیتی مازاد بر ظرفیت پشت درهای بسته ماندند.

در بین جمعیت از هر قشر و گروه اجتماعی قابل مشاهده بود و از شهرستان های مختلف استان نیز برای دیدار با رئیس جمهور آمده بودند. این استقبال گسترده در حالی ادامه یافت که سخنرانی حسن روحانی به ساعت ۱۱ کشید.

قبل از سخنان رئیس جمهور چهره ماندگار فیزیک کشور پرفسور ثبوتی دقایقی را با مردم سخن گفت. وی خواستار توجه مسئولان کشور به جوانان شد و قشر جوان را آینده سازان و امیدوآفرینان جامعه اسلامی عنوان کرد.

شعارهای مختلفی در بین مردم قابل مشاهده بود که عمده آن در خصوص مسائل اقتصادی و سیاسی بود که رئیس جمهور در واکنش به این شعارها گفت: رای شما قدرتی بر بازوان من برای رفع مشکلات خواهد بود.

در برخی شعارها در خصوص اصل ۱۵ قانون اساسی مطالبی نگارش شده بود که خواستار توجه به زبان مادری مردم منطقه می شد.

تیم رسانه حسن روحانی حتی برای خبرنگاران نیز تبعیض قایل شده بودند و برای برنامه استقبال تنها از رسانه های دولتی و حامی حسن روحانی دعوت کردند همچنین در برنامه امروز هم خبرنگاران در سالن تقسیم شده و خبرنگاران دولتی از حمایت ویژه تیم همراه روحانی برخوردار بودند.

قبل از ورود حسن روحانی به سالن سرودهایی همانند یاردبستانی، ای ایران و همچنین مناجات شجریان پخش شده که با استقبال گسترده حاضرین روبه شد.

در این میان کاندیداهای انتخابات شورا نیز فضا را برای تبلیغات خود مناسب دیدند و با پخش پوستر و تراکت های تبلیغاتی خود و یا صحبت های چهره به چهره برای خود رای کسب می کردند.

کد خبر 3980439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha