۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۸:۵۸

مدیر حوزه علمیه گناباد؛

مشارکت در انتخابات نه تنها یک تکلیف دینی بلکه وظیفه ای انسانی است

مشارکت در انتخابات نه تنها یک تکلیف دینی بلکه وظیفه ای انسانی است

گناباد- مدیر حوزه علمیه امام رضا(ع) گناباد گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نه تنها یک تکلیف دینی، بلکه وظیفه ای انسانی است.

حجت الاسلام رضا مدنی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این وعده حتمی پروردگار است که مومنین در صحنه نبرد با باطل تنها نیستند و از امداد های غیبی الهی بهره مند هستند و بدیهی است که منظور از یاری خداوند،یاری ولی و دین اوست.

وی افزود: در عصر جدید، انتخابات مظهر یاری خداوند است که در پرتو آن دشمن مایوس و ناامید و دوستان امیدوار و ثابت قدم به ادامه عهدی که با امامشان بسته اند می شوند.

مدیر حوزه علمیه گناباد خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری در این شرایط حساس نه تنها یک شعار وتکلیف دینی، بلکه وظیفه ای انسانی است که در آن آرمان های بزرگ انسان ساز اسلام یعنی عبودیت و عدالت گستری و کرامت انسانی جست و جو می شود.اگر مشارکت حداکثری به انتخاب اصلح برسد الگویی شکل خواهد گرفت که نتیجه اش به فضل خداوند عزت و آبادانی کشور است.

وی با اشاره به حساسیت انتخابات در ایران تصریح کرد : در بعد تبلیغی، طلاب حوزه و مسئولین به صورت خود جوش با حضور در سطح شهر و روستا سعی در بصیرت افزایی و روشن گری دارند و در بعد فرهنگی و سیاسی با برگزاری کرسی آزاد اندیشی زمینه ای را برای رشد عقلانی فراهم کرده اند.

مدنی در پایان اظهار داشت: امیدواریم تحت مدیریت مقام معظم رهبری و بصیرت همگانی تبدیل به ملتی شویم که اگوی مقاومت و پیشرفت برای جهانیان باشد.

کد خبر 3980588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha