۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۹:۲۱

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی:

نعمت امنیت با حضورگسترده مردم در انتخابات تداوم خواهد داشت

نعمت امنیت با حضورگسترده مردم در انتخابات تداوم خواهد داشت

سنندج- دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: نعمت کنونی امنیت حاکم برکشورمان با حضور فعال در عرصه انتخابات، تداوم می یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین کرباسچی شامگاه سه شنبه در جمع حامیان دکتر روحانی در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج گفت: دولت وحکومت نتوانسته جایگاه مطلوبی برای ارائه معلومات و تخصص فارغ التحصیلان دانشگاهی فراهم کند.

وی عنوان کرد: اینکه بیش از هزار نفر از رانندگان تاکسی در سنندج دارای مدرک کارشناسی هستند و به دلیل نبود شغل و استفاده مناسب از دانش و تخصص آنها در زمینه های مختلف وارد تاکسیرانی شدند، شایسته ظرفیت ها و توان این منطقه نیست.

وی با بیان اینکه کردستان، جامعه سیاسی به تمام معنایی است، بیان کرد: سطح آگاهی سیاسی و فرهنگی مردم این استان بسیار بالا است.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی اظهار داشت: درکشورما به هر دلیلی عدالت رسانه ای وجود ندارد و صداوسیما هم گاهی در حمایت از یک جناح خاص عمل می کند و این رفتار برابری نیست.

کرباسچی بیان کرد: مباحثی که  با گفتگو و فعالیت سیاسی حل و فصل و ساماندهی نشود، قطعا با فعالیت خشونت آمیز هم هیچگاه به جایی نرسیده و نخواهد رسید.

وی اضافه کرد: تعدادی از افراد فرهیخته و باسواد کشورمان هم که در حوادث گذشته و انتخابات سال ۸۸ آسیب دیدند و به زندان افتادند و بعد از طی دوران حبسی که برای آنها تعیین شده بود، امروز به عرصه آمدند و مردم را به شرکت در انتخابات تشویق می کنند.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: در پروژه آینده پژوهی که توسط مرکز مطالعات ریاست جمهوری انجام شده ۱۰۰ مسئله مهم در کشورمان به ترتیب اولویت تعیین و تهیه شده است.

کرباسچی نخستین اولویت های این پروژه را اصلاح ساختار اقتصادی، بحران تامین آب و بحران بیکاری خواند و افزود: دولت باید کل مردم را از فقر و بیکاری و داشتن دغدغه مسائل اقتصادی نجات دهد.

وی عنوان کرد: به هر میزان دولت رای و جایگاه مردمی بیشتری داشته باشد از قدرت سیاسی بیشتری هم برخوردار خواهد بود.

وی با اشاره  به اینکه با همت مردم می توان فاصله رسیدن به اهداف تعیین شده را کاهش داد، بیان کرد: نعمت کنونی امنیت کشورمان با حضور فعال در عرصه انتخابات و سیاست کشور تداوم می یابد.

کد خبر 3980737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha