۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۶:۴۴

هر لحظه به جمعیت حاضر در میدان شهدای مشهد افزوده می‌شود

حضور گسترده جوانان در اجتماع هواداران «رئیسی»

حضور گسترده جوانان در اجتماع هواداران «رئیسی»

مشهد-خیل عظیم حامیان حجت الاسلام رئیسی با شور و علاقه خاصی چند ساعت قبل از شروع مراسم در میدان شهدا تجمع کرده‌اند و آماده شندین سخنان این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، میدان شهدای مشهد امروز مملو از جمعیت شده و با اینکه هنوز ۲ ساعت تا زمان حضور و سخنرانی حجت الاسلام رئیسی باقی مانده است، گرد تا گرد این میدان از وقوع حادثه‌ای سرنوشت ساز خبر می دهد.

در میدان شهدا عده‌ای که اکثرا جوانان و نوجوانان هستند با نصب بنر، پخش تراکت و سر دادن شعارهایی نظیر «رئیسی رئیسی، منتظر تو هستیم»، انتظار کاندید محبوب خود را می‌کشند. در طرف دیگر گروه انتظامات لباس سفید بر تن کرده‌اند و بازوبند آبی رنگی به بازو بسته‌ و در یک صف مستقیم ایستاده‌اند و اوضاع را به بهترین شکل رصد می‌کنند.

در طرف دیگر طبل‌های سنتی هر چند لحظه یک بار به صدا در می‌آید به شکوه و همهمه می‌افزاید. خیابان‌های منتهی به میدان شهدا مسدود شده‌ است. حجم جمعیت حاضر در میدان شهدا هر لحظه بیشتر از قبل می‌شود. آفتابی که هر لحظه بیشتر از قبل می‌تابد نتوانسته از حضور مردمی که با بدون هیچ چشم داشتی به صحنه آمده‌اند، کم کند.

امروز حجت الاسلام رئیسی در جوار حرم مطهر رضوی به سخنرانی و تشریح برنامه‌های مورد نظر خود می‌پردازد و حامیان و طرفدارانش با شور و علاقه خاصی از ساعات اولیه صبح تجمع کرده‌اند، گویی حتی حاضر نیستند لحظه‌ای از این اجتماع عظیم و مردمی دور بمانند.

کد خبر 3981337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha