۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۴۰

آیت‌الله محمودی در گفتگو با مهر:

حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی آبروی نظام است/لزوم تداوم راه امام

حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی آبروی نظام است/لزوم تداوم راه امام

ورامین- آیت‌الله محمودی گلپایگانی امام‌جمعه ورامین اظهار داشت: حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی آبروی نظام است.

آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی، در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این که حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه نشان دهنده پشتیبانی آن ها از نظام و انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: همه با هم با هوشیاری فروان باید پای صندوق های رای حاضر شویم و در مقابل طاغوتیان زمان بایستیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و حکومت دینی مبتنی بر ولایت فقیه همواره جزو آرمان های علما بزرگ اسلامی از صدر اسلام تاکنون بوده است، اضافه کرد: امام راحل عظیم الشان توانست معارف دینی را اجرایی کرده و مردم را به صحنه مبارزه با ظلم و طاغوت بیاورد و اکنون ما باید از انقلاب اسامی به عنوان دستاورد بزرگ امام عزیز(ره) پاسداری کنیم.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین حضور حداکثری پای صندوق های رای را آبروی نظام دانست و گفت: باید در حفظ این آبرو تلاش همه جانبه کرد.

با سابقه ترین امام جمعه کشور انتخاب اصلح را به عنوان یکی دیگر از نکات مهم در انتخابات مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: در مورد کاندیداها تحقیق کنید و با شناخت و آگاهی کافی نسبت به آن ها فرد اصلح را برای ریاست جمهوری و نیز شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزینید.

وی گفت: افرادی را انتخاب کنید که بتوانند در مسیر انقلاب اسلامی، امام(ره) و شهدا گام بردارند و کمک به محرومین و فقرا در جامعه و ترویج معنویت را در دستور کار قرار دهند.

کد خبر 3981728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha