۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۸:۲۸

تجلیگاه حضور؛

چهره منتخبان شورای اسلامی شهر شاهرود مشخص شد

چهره منتخبان شورای اسلامی شهر شاهرود مشخص شد

شاهرود - فرماندار شاهرود گفت: با اتمام شمارش آراء حوزه انتخابیه شاهرود، نام هفت عضو اصلی شورای اسلامی این شهر مشخص شد که نکته قابل توجه آن حضور دو بانو در این شورا است.

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر،  ضمن اشاره به نتایج قطعی شمارش آراء شورای شهر شاهرود افزود: از نکات قابل‌توجه در این دوره حضور هم‌زمان دو بانو برای نخستین بار در این شورا است.

وی خاطرنشان کرد: طبق این آراء سید مصطفی طباطبایی با هشت هزار و ۷۰۰ رأی، حمیده محبی هشت هزار و ۲۶۰ رأی، سید جواد بی‌طرف هشت هزار و ۲۷ رأی، سیده زهرا موسوی هفت هزار و ۸۵۴ رأی، وحید الدین وحیدنیا هفت هزار و ۷۳۷ رأی، سید حبیب میرابولحسنی هفت هزار و ۵۲۴ رأی و سمیعی هفت هزار و ۴۵۱ رأی به‌عنوان نفرات اصلی شناخته شدند.

مقام عالی دولت در شهرستان شاهرود اعضای علی‌البدل را نیز به ترتیب  مرتضی احمدیان، حسین فضلی، حجت‌الاسلام مصطفی مجیدی، مهدی موسی زاده و حسین قنبریان اعلام کرد.

هاشمی یادآور شد: شورای گذشته شاهرود ۱۱ عضو اصلی داشت که به‌جز دو نفر، هیچ‌کدام از آن‌ها در شورای کنونی حضور نخواهند داشت.

وی همچنین درباره نتایج انتخابات شورای اسلامی در دیگر نقاط شهرستان شاهرود نیز گفت: در شهر بسطام، احسان احمدی با یک هزار و ۷۳۰ رأی، علی عباسی یک هزار و ۷۱۵ رأی، ناصر شمس یک هزار و ۵۵۳ رأی، محسن حسنی یک هزار و ۳۸۴ رأی و سید حسین هاشمی با یک هزار و ۳۳۸ رأی بیشترین را از آن خود کردند و علی رضوانی، نصرت‌الله خدامی و سمانه باقری هم به‌عنوان اعضای علی‌البدل معرفی شدند.

فرماندار شاهرود افزود: در شهر رودیان هم حمیدرضا عامری با یک هزار و ۳۲۴ رأی، سید جعفر میر غفوری با ۹۹۱ رأی، سید علی میر غفوری با ۹۷۹ رأی، محبوبه عامری با ۹۴۶ رأی و محمدعلی بخشی با ۸۶۷ رأی به عضویت شورای اسلامی این شهر درآمدند و سید محمد غفوری، مهدی عرب علی‌محمدی و محمدحسین دیانتی خواه هم اعضای علی‌البدل هستند.

فرماندار شاهرود گفت: در کلاته خیج هم علی‌محمد عرب زینلی با یک هزار و ۲۵۶ رأی، عبدالله غنائی یک هزار و ۲۰۹ رأی، حمید عرب عامری یک هزار و ۱۵۶ رأی، جواد عجم ۹۸۵ رأی و غلامرضا عجم اکرامی ۷۶۸ رأی به شورای اسلامی این شهر راه یافتند و رضا انصاری، حسین عرب رستمی و رمضان علی عرب نیز به‌عنوان اعضای علی‌البدل معرفی شدند.

وی ادامه داد: در شهر مجن نیز علی‌اصغر ملانجفی با یک هزار و ۴۲۵ رأی، قاسم یوسفی یک هزار و ۲۵۱ رأی، سید حسین میرباقری یک هزار و ۱۶۸ رأی، سید حسین سادات یک هزار و ۵۶ رأی و حسن یاراحمدی با یک هزار و ۳۷ رأی اعضای اصلی و صادق زارع مجنی، علیرضا سهرابی و ابراهیم احمد مجنی اعضای علی‌البدل شورای اسلامی این شهر شدند.

فرماندار شاهرود گفت: در شهر بیارجمند عبدالحسین احمدی با ۶۷۵ رأی، سید رضا حسینی ۵۶۱، ابراهیم باقری ۵۲۲، محمدباقری فرزند حسن با ۴۹۱ رأی و محمدباقری فرزند حسین با ۴۸۰ رأی از سوی مردم این شهر انتخاب شدند و همچنین سید ابراهیم آمیقی، علی باقری و رحمت‌الله باقری نیز اعضای علی‌البدل شورای اسلامی این شهر هستند.

هاشمی گفت: با برگزاری پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شاهرود، ۲۷۵ نفر به عضویت شوراهای اسلامی این شهرستان درآمدند از این تعداد، ۳۲ نفر عضو شورای اسلامی پنج شهر تابعه شدند.

وی افزود: ۱۲۷شعبه تمام الکترونیک در سطح شهر شاهرود برای نخستین انتخاباتی ۱۰۰درصد الکترونیک را به منصه ظهور رساندند که خوشبختانه کوچک‌ترین مشکلی دراین‌باره وجود نداشت.

کد خبر 3983585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha