۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۵۷

فرماندار گلپایگان:

روحانی در گلپایگان با ۷ هزار رای اختلاف اول شد/اعلام اسامی شورا

روحانی در گلپایگان با ۷ هزار رای اختلاف اول شد/اعلام اسامی شورا

اصفهان – فرماندار گلپایگان با بیان اینکه در گلپایگان روحانی با ۲۷ هزار و ۶۳۰ رای از رقیب انتخاباتی اش رئیسی پیشی گرفت، گفت: رئیسی ۲۰ هزار و ۲۱۰ رای گلپایگان را به خود اختصاص داد.

حسین فراست در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان گلپایگان ۶۴ هزار و ۲۰۸ نفر واجد شرایط رای دادن بوده اند، اظهار داشت: با مشارکت ۷۵ درصدی در این انتخابات ۵۰ هزار و ۳۷۹ نفر پای صندوق های رای رفتند.

وی با بیان اینکه در شهرستان گلپایگان و در شمارش آرای ریاست جمهوری آقای روحانی با ۲۷ هزار و ۶۳۰ رای از رقیب انتخاباتی اش آقای رئیسی پیشی گرفت، افزود: آقای رئیسی نیز ۲۰ هزار و ۲۱۰ رای مردم گلپایگان را به خود اختصاص داد.

فرماندار گلپایگان با اشاره به اینکه اسامی شورای اسلامی شهر اصفهان نیز پس از شمارش آرا اعلام شده است، تصریح کرد: در این راستا حسین زاهدی ۷۹۸۰ رای، طاهره خوشنویسان با ۵۸۶۴، مسعود اسکندری با ۵۷۹۶ رای، سینا ناظمی با ۴۹۴۹ رای، معصومه قربانی با ۴۳۵۲ رای، احمد افتخاری با ۳۶۲۹ رای و حمید نوروزی با ۳۳۷۱ به پنجمین دوره شورای اسلامی شهر گلپایگان راه یافتند.

وی تصریح کرد: سید محمد رضا نوربخش با ۳۳۲۰ رای و علی فیروزی با ۳۲۶۹ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر گلپایگان معرفی شدند.

کد خبر 3983762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha