۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۵:۳۶

مراسم اختتامیه مسابقات ملی بتن خودتراکم ایران برگزار می شود

مراسم اختتامیه مسابقات ملی بتن خودتراکم ایران برگزار می شود

مرحله نهایی اولین دوره مسابقات ملی بتن خودتراکم ایران، چهارم خردادماه ۱۳۹۶ در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین دوره مسابقات ملی بتن خودتراکم ایران با هدف ارتقای سطح علمی دانشجویان و آشنایی بیشتر آنان با این نوع بتن و همچنین آزمایش های مختلف آن، اردیبهشت و خرداد ماه ۱۳۹۶ در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شده است.

اولین دوره این مسابقات ملی در دو مرحله (مرحله اول بصورت غیر حضوری و مرحله دوم به صورت حضوری) برگزار می شود. در مرحله اول، تیم های شرکت کننده از سراسر کشور، آزمونه های بتنی خود را- که قبلا در آزمایشگاه، مطابق آئین نامه مسابقات ساخته اند- به محل دبیرخانه مسابقات ارسال کردند که پس از آزمایش آزمونه ها، تیم های شرکت کننده بر اساس معیارهای اعلام شده، امتیاز کسب کرده و ۲۰ تیم برتر به مرحله دوم مسابقات راه پیدا خواهند کرد.

در مرحله دوم مسابقات که در تاریخ ۴ خرداد ماه سال ۹۶ در محل دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار خواهد شد، تیم های راه یافته به مرحله دوم مسابقات، به صورت حضوری بتن را ساخته و آزمایش های مختلف آن را انجام می دهند و همچنین گزارش نحوه رسیدن به طرح اختلاط نهایی را تحویل خواهند داد.

پس از ۷ روز عمل آوری آزمونه های بتنی، کمیته برگزاری مسابقات آنها را مورد آزمایش های مختلف، مطابق با این آئین نامه قرار خواهد داد و در نهایت، پس از بررسی گزارش کارها و محاسبه امتیاز نهایی، تیم های برتر معرفی خواهند شد.

مرحله دوم (حضوری) اولین دوره مسابقات ملی بتن خودتراکم ایران، با حضور ۱۶ تیم دانشجویی و ۴ تیم دانشجویان تحت حمایت صنعت، با هدف ارتباط بیشتر دانشگاه و صنعت روز پنجشنبه چهارم خردادماه در محل دانشگاه علم و صنعت برگزار خواهد شد. همچنین مراسم اختتامیه، همزمان با برگزاری پنجمین کنفرانس ملی  بتن خودتراکم برگزار واز ۳ تیم برتر، با تقدیم گواهی برتر ملی به همراه جوایز، قدردانی به عمل خواهد آمد.

پنجمین کنفرانس ملی بتن خودتراکم ایران و اولین کنفرانس ملی تعمیر و نگهداری سازه های بتنی، روزهای ۱۴ و ۱۵ تیرماه ۱۳۹۶ در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می شود.

کد خبر 3984111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha