۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۵:۳۴

روزنامه دی ولت:

اروپایی‌ها در آرزوی شجاعت ایرانی‌ها هستند

اروپایی‌ها در آرزوی شجاعت ایرانی‌ها هستند

یک روزنامه آلمانی در یادداشتی با اشاره به حضور گسترده مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری نوشت که اروپایی ها در آرزوی شجاعت ایرانی ها هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه دی ولت در شماره امروز خود با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری ایران و حضور چشمگیر مردم در این انتخابات نوشت: انتخابات در ایران دارای مراحل پیچیده ای است، مردم ایران می توانند به گزینه هایی رای دهند که پیش تر از سوی ارگان های تائید صلاحیت انتخاب و معرفی می شوند. 

اگر چه «حسن روحانی» رئیس جمهوری ایران در انتخابات روز گذشته از شانس زیادی برخوردار بود، اما در عین حال با تنها رقیب خود رقابت گام به گام داشت تا جایی که در برخی موارد نظرسنجی ها نتایج متفاوتی را نشان می دادند. 

این روزنامه در ادامه با اشاره به پیروزی روحانی در انتخابات روز گذشته نوشت: برد روحانی نشان از شجاعت مردم ایران دارد. روحانی را نمی توان  بطور کامل و تمام عیار یک اصلاح طلب خواند. 

دی ولت نوشت: اروپایی ها و آمریکایی ها در آرزوی برخورداری از شجاعتی هستند که ایرانی ها روز گذشته از خود به نمایش گذاشتند. اکنون با توجه به شرایط پیش آمده غرب نیز امیدوارانه تر از قبل با ایران به گفتگو خواهد نشست.

کد خبر 3984128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha