۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۲۲:۲۰

با پایان یافتن شمارش آرا؛

اعضای شورای های اسلامی شهرهای آستارا و لوندیل مشخص شدند

اعضای شورای های اسلامی شهرهای آستارا و لوندیل مشخص شدند

آستارا- اعضای اصلی و علی البدل شوراهای اسلامی شهرهای آستارا و لوندیل با پایان شمارش آرا مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، اعضای اصلی و علی البدل شوراهای اسلامی شهرهای آستارا و لوندویل با پایان یافتن کامل شمارش آرا عصر شنبه با تایید فرماندار و هیات های اجرایی و نظارت انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان مرزی بندر آستارا مشخص شدند.

بر اساس شمارش آرا در شهر آستارا به ترتیب عرفان جامبر با چهار هزار ۹۵۹ رای، شهرام دولت ترک پور با چهار هزار و ۵۳۶ رای، فرهاد محسنی با چهار هزار و ۳۱۵ رای، میثم الوان پور با چهار هزار و ۲۸ رای، سروش وظیفه با سه هزار و ۸۵۵ رای، حامد نصرت اللهی با سه هزار و ۶۹۳ رای و عادل نیرودل با سه هزار و ۶۷۳ رای حائز اکثریت آرا شده و به عنوان اعضای اصلی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر آستارا به مدت چهار سال انتخاب شدند.

فرهاد قنایی باسه هزار و ۶۴۵ رای، حسین محبوب مقدم باس سه هزار و ۵۵۳ رای، فریبا طالعی با دوهزار و ۹۳۸ رای، بهمن پریان با دو هزار و ۸۲۶ رای و فاضل تعلیمیان با دو هزار و ۷۹۴ رای نیز  به عنوان اعضای علی البدل این شورا در شهر آستارا  انتخاب شدند.

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا  در این رابطه در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم در انتخابات باشکوه ۲۹ اردیبهشت ماه و تحقق مطالبه مقام معظم رهبری این پشتوانه مردمی را فرصتی برای آستارا در مسیر توسعه شهرستان عنوان کرد و افزود: امیدواریم که منتخبین مردم در شوراهای اسلامی با برنامه ریزی در این مسیر حر کت کنند.

یونس رنجکش افزود: برای اولین بار شهر آستارا جزو پنج شهری در استان گیلان بود که انتخابات شورای اسلامی در آن به صورت الکترونیکی برگزار شد.

به گفته وی، در شهر لوندویل نیز شهرام حیایی با هزار و  ۶۷۰رای، داریوش کرم زاده با هزار و ۶۵۰ رای، صمد ظفرخواه با هزار و ۵۰۶ رای، مجید لطافتی با هزار و ۳۹۹ رای و آصف زیدی با هزار و ۲۷۴رای حائز اکثریت آرا شده و به عنوان اعضای اصلی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر لوندویل معرفی شدند و عهدیه تنومندیان با هزار و ۲۳۷ رای، جبرئیل سلیمان پور با هزار و ۱۷۸ رای، معراج نجاتی هزار و ۸۳ رای، مهرداد غنی پوری با هزار و ۲۳ رای و جعفر عزیزنیا با ۹۴۸ رای نیز به عنوان اعضای علی البدل این شورا انتخاب شدند.

رنجگش افزود: در صورت وجود اعتراض توسط داوطالبان آنان می توانند در مهلت قانونی شکایت خود را به فرمانداری شهرستان مرزی بندر آستارا  اعلام کنند.

کد خبر 3984415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha