۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۲۳:۳۶

سمنانی‌ها پیروزی حسن روحانی در انتخابات را جشن گرفتند

سمنانی‌ها پیروزی حسن روحانی در انتخابات را جشن گرفتند

شاهرود - طرفداران حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران اسلامی پس از انتخاب مجدد وی به این سمت، با حضور در خیابان‌های استان سمنان به جشن و شادی پرداختند.

به گزارش خبرنگار مهر، با مشخص شدن آمار نهایی انتخابات ریاست جمهوری در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور و همچنین معرفی حسن روحانی به‌عنوان دوازدهمین رئیس‌جمهور ایران اسلامی، طرفداران وی در شهرهای شاهرود، سمنان، دامغان، سرخه و مهدی‌شهر به خیابان‌ها آمدند تا جشن پیروزی راه بیندازند.

در شاهرود خیابان فردوسی از ساعتی پس از نماز مغرب و عشا صحنه حضور پرشور طرفداران روحانی است که به جشن و پای‌کوبی می‌پردازند عدم پراکندگی جمعیت در خیابان، باعث شده تا مسیر برای خودروها کاملاً مسدود شود و پلیس راهنمایی و رانندگی برای ساعتی نظارت خود را بر این خیابان‌ها تشدید کرد.

مرد شعار «امروز شنبه است روحانی هم هست» و «روحانی حمایت» سر می‌دهند همچنین نکته قابل‌توجه این جشن، حضور خانواده‌های شاهرودی در چندتری مرکز تجمع جوانان طرفداران روحانی و برگزاری جشن کوچکی ویژه خانواده‌ها است که در خیابان فردوسی هم‌اکنون در جریان است.

دیگر نکته قابل‌توجه حضور برخی طرفداران رئیسی برای تبریک به هواداران روحانی بود که باوجود تعداد قابل توجه این افراد بسیار موردتوجه و احترام مردم قرار گرفت همچنین مردم برای ثانیه‌هایی طرفداران رئیسی را تشویق کردند این مورد در انتهای کوچه مشرف‌به مسجد غربا شکل گرفت.

در سمنان نیز مردم به خیابان‌ها آمده و شعار «سلام بر روحانی درود بر روحانی» سر می‌دهند. صدای بوق خودروها از ده‌ها متر نزدیک‌تر میدان سعدی و میدان مشاهیر شنیده می‌شود همچنین تردد در خیابان‌های منتهی به مرکز شهر سمنان به‌کندی صورت می‌گیرد گزارش‌ها حاکی از مسدود شدن برخی خیابان‌ها در سمنان دارد.

بلوار قائم همچنین باوجود گذشت ساعت‌ها از اعلام نتیجه انتخابات مملو از طرفداران روحانی است که هرلحظه به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. همچنین از حوالی منزل خواهر حسن روحانی نیز خبر می‌رسد مردم در این خیابان تجمع کرده‌اند.

در سرخه زادگاه روحانی نیز وضعیت مشابه‌ای است، در میدان بهشتی این شهرستان تردد خودروها قفل‌شده و مردم به شادمانی می‌پردازند در محله قدیمی زندگی حسن روحانی نیز جشن بزرگی با حضور مردم برپاست و صدای بوق خودروها شنیده می‌شود منزل پدر و پدر همسر روحانی در این شب مملو از جمعیت است همچنین خیابان‌های منتهی به این مکان‌ها تقریباً مسدود است چراکه مردم در خیابان حضور دارند.

روحانی با کسب ۵۷.۶درصد آرا در ۲۹ اردیبهشت ۹۶ به‌عنوان دوازدهمین رئیس دولت انقلاب اسلامی ایران معرفی شد.

کد خبر 3984424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha