۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۹:۲۹

فرماندار پلدشت خبر داد:

مشارکت ۸۸ درصدی مردم پلدشت در انتخابات

مشارکت ۸۸ درصدی مردم پلدشت در انتخابات

ارومیه- فرماندار پلدشت از مشارکت ۸۸ درصدی مردم این شهرستان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر عبدالله نژاد با قدردانی از حماسه حضور مردم در پای صندوق های رای گفت: ۲۴ هزار و ۷۵۸ نفر از مردم این شهرستان که ۸۸ درصد واجدان شرایط را تشکیل می دادند، در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت کردند.

وی در خصوص نتایج آرای این شهرستان نیز اظهار کرد: در مجموع ۳۰ نفر برای انتخابات شورای شهر پلدشت شرکت کرده بودند که حیدر درخشانی با سه هزار و ۷۷ رای به عنوان نفر اول و محمدبابازاده با یک هزار و ۹۰۸ رای، بهمن آقاپور پورناکی با یک هزار و ۷۷۰ رای، جعفرصادق مصطفی نژاد با یک هزار و ۵۴۵ رای و یحیی باقرزاده با یک هزار و ۴۹۹ رای به عنوان نفرات دوم تا پنجم به شورای شهر راه یافتند.

عبدالله نژاد اضافه کرد: میرقاسم موسوی با یک هزار و ۴۰۴ رای و علی عظیم زاده با یک هزار و ۳۴۶ رای نیز به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

وی افزود: در شهر نازک نیز از بین ۱۷ نامزد انتخابات شورای اسلامی، حسن فرجی با ۵۶۰ رای، اکبر بهرامی با ۴۳۹ رای، محمد اصغری با ۴۳۷ رای، ناصر عصمتی با ۴۲۷ رای و مرتضی حسین پور با ۴۰۵ رای توانستند به عنوان اعضای اصلی به شورا راه یابند و محمد اکبری با ۳۹۶ رای و پیام نوروزی با ۳۹۰ رای به عنوان اعضای البدل انتخاب شوند.

کد خبر 3985266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha