۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۲۰:۱۰

گزارش خبرنگار مهر از باکو؛

حاجی زاده، محمدی و آهنگریان در ووشو به فینال رسیدند

حاجی زاده، محمدی و آهنگریان در ووشو به فینال رسیدند

سه عضو تیم ملی ووشوکشورمان با برتری مقابل نمایندگانی از یمن، ترکمنستان و آذربایجان به دیدار نهایی راه پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به باکو،  معین حاجی زاده اولین ووشوکار کشورمان بود که به دیدار نهایی راه پیدا کرد. وی در وزن ۵۲- کیلوگرم پس از یک دور استراحت، می بایست در مرحله نیمه نهایی با «علی زید» از یمن مبارزه می کرد که رقیب به دلیل مصدومیت حاضر به مبارزه حاضر نشد. با غیبت رقیب یمنی، حاجی زاده با خیا-لی آسوده راهی فینال شد.وی در دیدار پایانی برای کسب مدال طلا به مصاف «سادیک پهلوان» از ترکیه خواهد رفت.

همچنین در وزن ۵۶- کیلوگرم مهدی محمدی در مرحله نیمه نهایی مقابل«آگامی رادوف» از ترکمنستان به پیروزی دست پیدا کرد و به دیدار نهایی راه یافت. وی برای کسب مدال طلا بادی با «الچین امینوف» از آذربایجان پیکار کند.

سومین عضو تیم ایران که به دیدار نهایی راه یافت عرفان آهنگریان بود. وی در وزن ۶۰- کیلوگرم در مرحله نیمه نهایی به مصاف «روسلم پیرعلی اوف» از جمهوری آذربایجان رفت و در دو راند متوالی به پیروزی دست پیدا کرد و به دیدار نهایی راه پیدا کرد. نماینده کشورمان که با برتری مقابل «رستم ابراگیموف» از قرقیزستان و «زچیل آندانه» از بنین به نیمه نهایی رسیده بود، برای کسب مدال طلا «یاسین محمد» از تونس را پیش رو دارد.

تیم ملی کشورمان ۳ نماینده دیگر در مرحله نیمه نهایی دارد که فرود ظفری، سعید فاضلی و یزدان میرزایی امشب به مصاف رقبای خود می روند.

کد خبر 3985291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha