۱ خرداد ۱۳۹۶، ۹:۵۹

چمران در گفتگو با مهر عنوان کرد؛

تنظیم شکایت از سوی اعضای لیست خدمت به مراجع قضایی و مجلس

تنظیم شکایت از سوی اعضای لیست خدمت به مراجع قضایی و مجلس

یک عضو لیست خدمت، از تهیه متن شکایتی در خصوص نحوه تجمیع آرا در انتخابات شورای شهر تهران به مراجع قضایی و مجلس شورای اسلامی خبر داد.

مهدی چمران در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری جلسه‌ای فیمابین رئیس مجلس شورای اسلامی و تعدادی از اعضای لیست خدمت در روز گذشته اظهار کرد: این جلسه به دلیل اعتراض اعضای لیست خدمت به نحوه تجمیع رای‌ها و شمارش آنها برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه تخلفات صورت گرفته به اطلاع رئیس مجلس رسانده شد و آقای لاریجانی قول دادند موارد مطرح شده را پیگیری کنند.

چمران با بیان اینکه ما به دنبال جوسازی و ایجاد تشنج در جامعه نیستیم گفت: مردم حق دارند که بدانند رأی‌شان چگونه شده است و به همین دلیل ما از مسیر قانونی این موضوع را پیگیری می‌کنیم و مهم نیست چه کسانی به شورا راه پیدا کرده است و مهم مر قانون است.

چمران با تأکید بر اینکه فرمانداری نیز اطلاعی از نحوه تجمیع آرا شورای شهر تهران ندارد، گفت: مسائل زیادی در بحث انتخابات وجود دارد که تک تک آنها را به اطلاع رئیس مجلس رسانده‌ایم و این در حالی است که حتی هیئت نظارت نیز بر نحوه تجمیع آرا نظارتی نداشته است و تنها از طریق مانیتورینگ بر آرا نظارت داشته است.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به تنظیم شکایتی از سوی اعضای لیست خدمت بیان کرد: نسخه‌ای از این شکایت در اختیار مراجع قضایی و نسخه‌ای قاعدتاً در اختیار مجلس شورای اسلامی قرار خواهد گرفت.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: مجلس شورای اسلامی به شکایات مطرح شده پاسخ لازم را ارائه کند.

کد خبر 3985469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
      0 0
      با سلام.جناب چمران تا کنون مردم دوست داشتند شما باشی ولی اکنون دوست دارند دیگری باشد.چون شما نتوانستی خواسته های مردم را پاسخگو باشید.
    • احمد ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
      0 0
      جناب چمران شما با نفر آخر چهار صد هزار رای اختلاف دارید بس است
    • میرزائی IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
      0 0
      اینکه مردم کسی را بخواهند یا نخواهند از طریق انتخابات سالم و بدون شائبه مشخص می شود. حال ایشان به نحوه برگزاری و شمارش آراء اعتراض دارند و این اعتراض را نیز از طریق مجاری قانونی در حال پیگیری هستند .
    • مجتبی IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
      0 0
      هیچ اشکالی ندارد ایشان طبق قانون شکایت کند. نهایتا شکایت ایشان رد می شود . اصل اینکه ایشان طبق قانون رفتار می کند که قابل تقدیره . حق هر چند کوچک قابل گرفتنه حتی اگر یک رای اضافه بشود .
    • امین IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
      0 0
      اقای چمران مردم دنبال رایشون نیستن چون بیشتر از اون تعداد بهتون رای ندادن که بخوان پیگیر رایشون باشن .