۶ آبان ۱۳۸۵، ۱۵:۰۴

رئيس هيات بازرسي انتخابات استان تهران:

حدود 5500 بازرس و سربازرس وظيفه بازرسي انتخابات استان تهران را انجام مي دهند

رئيس هيات بازرسي انتخابات استان تهران از حضور 4500 بازرس و 1000 سربازرس و بازرس ويژه براي بازرسي و نظارت بر روند برگزاري انتخابات در سطح شهر و شهرستان هاي استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاري "مهر" به نقل از كميته اطلاع رساني ستاد انتخابات استان تهران، اسماعيل مسعودي در اولين جلسه هيات بازرسي انتخابات استان تهران، بازرسان انتخابات را امانتداران راي مردم و وظيفه اصلي شان را صيانت از آراء مردم دانست و گفت: وظيفه هيات محدود به روز راي گيري نبوده و پس از تشكيل هيات اجرايي، وظيفه اين هيات آغاز و تا پايان روز شمارش آراء ادامه خواهد داشت.

مسعودي خواستار ارائه گزارش سريع تخلفات تبليغاتي كانديداها ازسوي بازرسين به هيات هاي بازرسي شهرستانها و استان تهران شد و افزود: هيچ محدوديتي در تعيين تعداد بازرس در شعب و صندوق هاي اخذ راي وجود ندارد و هيات هاي بازرسي به تناسب اهميت شعب اخذ راي مي توانند بازرسين بيشتري در شعب اخذ راي داشته باشند.

وي بازرسين را به عدم دخالت در اموراجرايي و عدم برخورد مستقيم با متخلفين انتخابات اعم از مجريان و كانديداهاي انتخابات فراخواند و يادآور شد: با توجه به اينكه در برخي از شعب اخذ راي استان تهران 3 صندوق و برخي دو صندوق راي وجود دارد، حساسيت و دقت نظر بيشتر بازرسي در اين دوره از انتخابات بسيار ضروري است.

رئيس هيات بازرسي انتخابات استان تهران تصريح كرد: هيچ يك از بازرسين و سربازرسين در امر بازرسي انتخابات حق دخالت دادن نظرات شخصي واعمال سليقه هاي فردي خود را ندارند.

مسعودي با ذكر اين مطلب كه وظيفه داريم تا صحت انتخابات را تضمين كنيم، از تمامي هيات هاي بازرسي شهرستانهاي استان تهران خواست تا با اعلام شماره هاي تلفن از شهروندان خواسته شود تخلفات انتخاباتي كانديداها را به هيات بازرسي گزارش دهند.

گفتني است؛ در اين جلسه سيد حسين محسني رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان تهران به عنوان عضو هيات بازرسي استان تهران و رابط هيات هاي بازرسي شهرستانهاي ري، اسلامشهر، رباط كريم و شهريار، جمشيد تقي زاده مدير كل تربيت بدني استان تهران به عنوان عضو هيات بازرسي استان و رابط شهرستانهاي شميرانات، كرج، نظرآباد، ساوجبلاغ، خسرو ارتقايي مدير كل امور آب استان تهران به عنوان عضو هيات بازرسي استان و رابط هياتهاي بازرسي شهرستانهاي پاكدشت، ورامين، دماوند و فيروزكوه و خانم فرحناز قندفروش مشاور استاندارتهران و اصغر اميرنيا نيز مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان به عنوان اعضاء هيات بازرسي انتخابات استان تهران و رابط اين هيات با هيات بازرسي شهرستان تهران معرفي شده و همراه با روساي هيات هاي بازرسي شهرستانهاي استان تهران احكام خود را دريافت كردند.

کد خبر 398819

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha