۵ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۰۲

رقابت شهرداری اراک و دانشگاه آزاد تهران در لیگ برتر بسکتبال

رقابت شهرداری اراک و دانشگاه آزاد تهران در لیگ برتر بسکتبال

اراک- دو تیم شهرداری اراک و دانشگاه آزاد تهران در بازی سوم از مرحله رده بندی لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور، در اراک به مصاف یکدیگر رفتند.

خبرگزاری مهر- گروه استان ها: بازی سوم از مرحله رده بندی لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور، در شرایطی پیگیری شد که تیم شهرداری اراک از امتیاز میزبانی برخوردار بود و کار را از ابتدا باحرکت تهاجمی آغاز کرد و همین جدیت در تیم موجب شد تا کوارتر اول را با نتیجه ۲۷ بر ۱۸ به سود خود تمام کند.

در این مرحله تیم بسکتبال شهرداری اراک در چهار کوارتر با نتایج ۲۷ بر ۱۸، ۴۳ بر ۳۵، ۵۹ بر ۴۰ و در نهایت ۷۳ بر ۶۴ پیروز میدان شد.

با توجه به دو برد قبلی دانشگاه آزاد، چنانچه در بازی چهارم اراک پیروز میدان شود، بازی نهایی انجام خواهد شد و در صورتی که بازی چهارم به سود تیم دانشگاه رقم زده شود کار با نتیجه رده بندی سه بر یک برای این تیم پایان می یابد و در نهایت شهرداری اراک مقام چهارم لیگ برتر بسکتبال در فصل ۹۵_۹۶ را کسب می کند و دانشگاه آزاد تهران در جایگاه سوم قرار می گیرد.

گفتنی است این مسابقه را جعفر محمدپور به عنوان سرداور، هادی سالم و محسن روشن ضمیر داوری کردند و همچنین حمید چمخانی و محمدرضا ترک زاده به عنوان نمایندگان فدراسیون و فریدون سلیمانیان به عنوان ناظر داوری بر این مسابقه نظارت داشتند.

کد خبر 3988917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha