۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۴۴

رئیس هیئت کاراته قم به مهر خبر داد؛

اعلام آمادگی نمایندگان قم برای حضور در لیگ‌های کاراته کشور

اعلام آمادگی نمایندگان قم برای حضور در لیگ‌های کاراته کشور

قم - رئیس هیئت کاراته استان قم از اعلام آمادگی نمایندگان قم برای حضور در لیگ‌های کاراته کشور خبر داد.

علیرضا برخورداری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت:  فصل جدید لیگ‌های کاراته پس از رقابت‌های قهرمانی آسیا و اواسط فصل تابستان آغاز می‌شود و برای حضور در این مسابقات تاکنون در لیگ مردان ۵۴ تیم و در لیگ بانوان ۴۸ تیم اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی افزود: امسال نیز همانند سال‌های گذشته تعداد تیم‌های قابل توجهی از استان قم در این مسابقات حاضر خواهند بود به طوری که تیم‌های قمی در بخش مردان و زنان در رده‌های سنی پایه روی تاتامی می‌روند.

رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: در این رقابت‌ها در بخش مردان تیم کارن قم در مسابقات کاتای خردسالان که با حضور ۵ تیم برگزار می‌شود حضور دارد و همین تیم به همراه تیم‌های مقاومت قم و شهید زین الدین قم نیز در رقابت‌های کاتای نونهالان که با حضور ۹ تیم به انجام می‌رسد شرکت خواهند داشت.

برخورداری بیان داشت: در کاتای جوانه و آینده سازان ۱۰ تیم حضور دارند که ۴ تیم آن قمی هستند و کارن قم، شهید زین الدین قم، مقاومت قم و پاس قم در این مسابقات حضور می‌یابند و در کومیته جوانه، ۱۲ تیم حاضرند که پاس قم تنها نماینده استان قم است.

وی عنوان کرد: در مسابقات کومیته آینده سازان تیم‌های مقاومت قم و شهید زین الدین قم به همراه کارن قم شرکت خواهند داشت و آکادمی کاراته نریمان، هیأت کاراته  سقز، هیات کاراته اصفهان، هیأت کاراته کردستان، هیأت کاراته خراسان رضوی، لبنیات ارژن شیراز و هیأت کاراته یزد دیگر تیم‌های این دسته هستند.

رئیس هیئت کاراته استان قم تصریح کرد: در میان تیم‌هایی که در لیگ برتر و سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور حاضر هستند نامی از تیم‌های قمی به چشم نمی‌خورد و حضور در این سطح نیازمند این است که تیم‌های ما حامیان مالی توانمندی داشته باشند.

کد خبر 3991290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha