۱۱ خرداد ۱۳۹۶، ۸:۳۲

رئیس هیئت قایقرانی خراسان شمالی:

قایقرانان خراسان شمالی مشکل نبود فضای تمرین دارند

قایقرانان خراسان شمالی مشکل نبود فضای تمرین دارند

بجنورد- رئیس هیئت قایقرانی خراسان شمالی گفت: این هیئت به لحاظ امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی مشکلی ندارد اما با کمبود منابع مالی و نداشتن فضای تمرین مواجه است.

هادی راضیان در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: قایقرانان خراسان شمالی در سال‌های ۸۶ تا ۹۰ با کسب مدال‌های مختلف توانستند جایگاه خود را اثبات کنند اما از سال ۹۱ تاکنون به دلیل برخی عوامل از دوران طلایی خود دور شده‌اند.

راضیان افزود: فعالیت‌های این هیئت نمی‌تواند منوط به گرما یا سرما باشد بلکه داشتن فضای تمرینی مناسب می‌تواند این معضل را برطرف کند.

وی تصریح کرد: طی سال گذشته چندین دوره رقابت به همراه برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری کانوپولو در استان برگزار شد و در نظر داریم امسال نیز اردوی تیم ملی و مسابقات کشوری را در بش قارداش برگزار کنیم.

رئیس هیئت قایقرانی خراسان شمالی بیان کرد: پس از خردادماه و پایان امتحانات امسال در نظر داریم شرایط تمرینی فعالان این هیئت را مهیا و در صورت ایجاد تفاهم‌نامه با آب منطقه‌ای سایر رشته‌های این هیئت را نیز فعال می‌کنیم.

راضیان گفت: آب منطقه‌ای طبق دستورالعمل و بخش‌نامه‌های خود اجازه تمرین در سد را به این هیئت نداده درحالی‌که فرایند پاروزنی سبب اکسیژن‌رسانی به آب در سدها می‌شود و ما وظیفه‌داریم با متقاعد کردن شرایط تمرین را در سال جاری مهیا کنیم.

وی بابیان اینکه تجهیزات و تمرینات قایقرانی پرهزینه است اظهار کرد: فضای مناسب تمرین نداریم و طی رایزنی‌های امسال پیگیر هستیم تا از فضاهای تمرینی ادارات خراسان شمالی نظیر استخر، سد و آب‌بندها استفاده کنیم.

کد خبر 3994034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha