۱۲ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۱۱

در قالب کارگاه آموزشی؛

تکالیف مالیاتی به شرکت های دانش بنیان آموزش داده می شود

تکالیف مالیاتی به شرکت های دانش بنیان آموزش داده می شود

صندوق نوآوری و شکوفایی در کارگاه آموزشی مالیات، تکالیف مالیاتی را به شرکت های دانش بنیان آموزش می دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری کارگزار خود کارگاه آموزشی تکالیف مالیاتی شرکت های دانش بنیان را برگزار می کند. این دوره های آموزشی با حمایت ۷۵ درصدی صندوق از شرکت های دانش بنیان برگزار می شود.

سرفصل های این دوره آموزشی «تعریف مالیات و انواع آن»، «منابع مالیات های مستقیم مالیات بر دارایی و مالیات بر درآمد»، «مالیات بر درآمد اشخاص حقوقی»، «معافیت های مالیاتی و نحوه استفاده از آنها»، «نحوه محاسبه مالیات عملکرد تنظیم اظهارنامه سالانه موعد قانونی تنظیم اظهارنامه»، «مراحل رسیدگی به اظهارنامه تا صدور برگ تشخیص مقررات تنظیم و تسلیم اظهارنامه ترازنامه و صورت سود و زیان» و« اختلافات مالیاتی (اعتراض به مالیات)» هستند.

در این دوره آموزشی، مدیران شرکت های دانش بنیان و سایر مدیران و رهبران سازمانی، مدیران امور مالی و حسابداری و ... می توانند حضور یابند. این دوره آموزشی در روز چهارشنبه ۱۴ تیر ماه ۹۶ از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۷:۳۰ در محل صندوق نواوری و شکوفایی برگزار می شود.

مدیران شرکت های دانش بنیان و علاقمندان می توانند با مراجعه به https://evand.com/events/workshop۹۶۰۴ برای ثبت نام اقدام کنند.

کد خبر 3994088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha