۱۴ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۱۷

کاپ سه قایقرانی جهان - صربستان؛

عادل مجللی چهارم شد/کانوی دو نفره مردان در رده سیزدهم جهان

عادل مجللی چهارم شد/کانوی دو نفره مردان در رده سیزدهم جهان

مسابقات قایقرانی کاپ سه آبهای آرام جهان امروز با ایستادن عادل مجللی در رده چهارم کانو در صربستان پگیری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات قایقرانی کاپ سه آبهای آرام جهان که دو روز پیش در بلگراد صربستان آغاز شد، امروز با برگزاری فینال برخی مواد پیگیری شد. عادل مجللی قایقران ماده کانوی کشورمان که روز گذشته موفق به راهیابی به فینال  A این رقابتها شده بود امروز برای کسب مدال به مصاف رقبای جهانی خود رفت. مجللی در دیدار فینال ماده کانوی یک نفره مردان و در مسافت ۲۰۰ متر با اختلاف هزارم ثانیه از نفر سوم از کسب مدال بازماند. 

در فینال این ماده قایقرانانی از کشورهای چک، بلاروس و لیتوانی اول تا سوم شدند و عادل مجللی از ایران در رده چهارم جهان تکیه زد. 

اما تیم دونفره کانوی مردان کشورمان با ترکیب کیا اسکندانی و علی اجاقی به فینال B ماده دونفره ۵۰۰ مردان در رده چهارم قرار گرفتند و با احتساب این عنوان در مجموع رده بندی این ماده عنوان سیزدهم را از آن خود کردند. 

اما پیش از این در دیگر مواد تیم ایران در ماده کایاک چهارنفره مردان مسافت 500 متر در دور مقدماتی دوم شد و به نیم نهایی راه یافت اما با قرار گرفتن در رده هفتم این بخش از راهیابی به فینال بازماند. علی آقا میرزایی، فرزین اسدی، احمدرضا طالبیان و پپمان قویدل ترکیب تیم ایران در این ماده را تشکیل می دادند. 

در فینال C کایاک یکنفره 1000 متر علی آقامیرزایی دوم و فرزین اسدی در رده چهارم ایستادند. در فینال B کانوی یکنفره 1000 متر کیا اسکندانی چهارم و علی اجاقی هفتم شدند. بابک دربان در کایاک یکنفره 500 متر در رده نهم قرار گرفت و از راه یابی به نیمه نهایی بازمانده بود. در همین ماده و در دور نیمه نهایی دربان و قویدل هشتم شدند و از راه یابی به فینال مسابقات بازماند. 

از مسابقات فینال امروز قایقرانان در ماده 5 هزار متر به مصاف رقبای خود خواهند رفت. 

کد خبر 3996040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha