۱۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۳۶

رئیس هیئت قایقرانی استان‌همدان:

بانوی قایقران همدان به اردوی تیم ملی دعوت شد

بانوی قایقران همدان به اردوی تیم ملی دعوت شد

همدان-رئیس هیئت قایقرانی استان‌همدان گفت: آرزو حکیمی بانوی قایقران همدان به سومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آب‌های آرام بانوان دعوت شد.

محمد ضروری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دعوت قایقران همدانی به اردوی تیم ملی اظهار داشت: سومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آب‌های آرام بانوان بزرگ‌سالان با حضور ۱۲ قایقران در بخش کایاک و کانو از فردا ۱۷ خردادماه در دریاچه آزادی برگزار می‌شود.

وی افزود: آرزو حکیمی قایقرانی کار همدانی به این اردو دعوت شد.

رئیس هیئت قایقرانی استان‌همدان بابیان اینکه بیش از ۱۲۰ ورزشکار سازمان‌یافته در تمام رشته‌های قایقرانی در همدان فعالیت می‌کنند، گفت: بیشتر از بحث کمیت ورزشکار کیفیت قایقرانان برای ما اهمیت دارد و اگر یک هزار قایقران داشته باشیم و نتوانیم حداقل ۱۰ نفر را به تیم ملی معرفی کنیم به سود ما نیست.

ضروری عنوان کرد: شهرستان‌های کبودرآهنگ و ملایر از هیئت‌های فعال استان‌همدان در این رشته هستند.

وی با اشاره به لزوم توجه ویژه به رشته قایقرانی بیان کرد: رشته قایقرانی از رشته‌های پر مدال است که توجه بیشتر مسئولان استان به این رشته باعث خواهد شد تا قایقرانی استان‌همدان بیش‌ازپیش افتخارآفرین باشد.

رئیس هیئت قایقرانی استان‌همدان عنوان کرد: رشته آب‌های آرام در ورزش قایقرانی خود شامل ۱۲ مسابقه در المپیک است که به ترتیب کایاک یک‌نفره، کایاک دونفره، کایاک چهارنفره، کانوی یک‌نفره و کانوی دونفره هزار متر و پانصد متر مردان و کایاک یک‌نفره، کایاک دونفره و کایاک چهارنفره پانصد متر زنان را شامل می‌شود که نشان از پر مدال بودن و اهمیت این رشته ورزشی دارد.

کد خبر 3997277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha