۱۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۵۳

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس:

احزاب و گروه‌ها در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیارانه عمل کنند

احزاب و گروه‌ها در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیارانه عمل کنند

یزد ـ نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس خواستار هوشیاری احزاب و گروه‌ها در برابر توطئه های دشمنان شد و بر لزوم حفظ وحدت تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید ابوالفضل موسوی بیوکی در مراسم تجلیل از فعالان ستاد جوانان رئیس جمهور منتخب در یزد با اشاره به حادثه تروریستی که در تهران اتفاق افتاد، ضمن محکوم کردن این حادثه اظهار داشت: دشمن ضمن ایجاد نا امنی در صدد ایجاد تفرقه در کشور است.

وی به تشریح حوادث مجلس و چگونگی ورود تروریست‌ها به مجلس و نحوه عملیات آنها همچنین حضور نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در صحنه پرداخت و افزود: همه احزاب و گروه‌های سیاسی، مردم، مسئولان و جوانان باید در برابر چنین اقداماتی هوشیارانه عمل کنند و حفظ وحدت و انسجام ملی را اولویت اصلی خود قرار دهند.

موسوی بیوکی با بیان اینکه دشمنان ما زخم خورده هستند و آخرین زخم کاری که به آنها وارد شد، انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه بود،‌ بیان کرد: آنها در صدد انتقام گیری از ملت ایران هستند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس یادآور شد: پیروزی انتخابات اردیبهشت ۹۶، معجزه ای در انقلاب و شیرینی خوشایندی در کام دوستداران نظام بود و همگان به ویژه جوانان باید برای حفظ این حلاوت تلاش کنند.

وی تاکید کرد: جوانان باید از حصاری که به دور خود کشیده اند بیرون بیایند و بعد به دنبال بقیه حصرها باشند.

موسوی بیوکی با اشاره به حضور جوانان در انتخابات بیان کرد: اینکه عده ای شما را فقط برای انتخابات می خواهند درست نیست و شما مؤثرترین نیروها هستید و مسائل و مشکلات بسیاری در پیش روی کشور است که به دست شما و با برنامه قابل حل است.

وی با اشاره به بالا رفتن سطح آگاهی های مردم در این انتخابات رویکرد و توجه مردم به ویژه مردم فهیم در روستاها افزود: این آگاهی قابل تقدیر و تبریک است.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس ادامه داد: دشمنان ما از این همه مشارکت، آگاهی، فهم و شعور سیاسی نگرانند و به همین دلیل است که دست به ترور می زنند بنابراین باید همواره مراقب بود و اتحاد و همبستگی حول محور ولایت را سرلوحه همه امور قرار داد.

کد خبر 3999778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha