۲۰ خرداد ۱۳۹۶، ۹:۴۱

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

روایتی از حادثه تروریستی مجلس و حرم مطهر امام راحل

روایتی از حادثه تروریستی مجلس و حرم مطهر امام راحل

آمل - نماینده مردم آمل در مجلس با محکوم کردن حادثه تروریسی آمریکایی - تکفیری و شهید و زخمی شدن جمعی از هموطنان، جزییاتی از این اقدام شوم را روایت کرد.

عزت الله یوسفیان ملا در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به حادثه تروریستی در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل (ره) اظهار داشت:  مجلس تنها جایی است که مردم به راحتی می توانند در آنجا رفت و آمد داشته باشند و روزانه مردم و مسئولان زیادی به آنجا مراجعه می کنند.

وی یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی را گرامیداشت و افزود: تروریست فکر می کردند با حضور در مجلس و ترور نمایندگان، در شهرها اتفاقی می افتد و با چادر زنانه وارد مجلس شدند.

به گفته وی، تروریست ها که سه نفر بودند با پوشش زنانه وارد مجلس شدند و یک زن نیز آنان را از بیرون راهنمایی می کرد.

نماینده مردم آمل در مجلس با با بیان اینکه تروریست ها در ابتدای ورود به مجلس پاسدار حفاظت را شهید کردند، ادامه داد: این افراد در مرحله بعدی از جلوی درب ورودی صحن مجلس رد شدند و فکر نمی کردند اینجا صحن مجلس است و با فاصله ۲۰ متری از جلوی درب صحن رد شدند.

یوسفیان ملا گفت: این افراد در ادامه کار خود تا انتهای سالن رفتند و پس از آنکه متوجه درب صحن مجلس نشدند دوباره برگشتند و از پله ها بالا رفتند و به سمت هرکسی که می دیدند شلیک می کردند.

وی با اشاره به اینکه نیروی های امنیتی بعد از حضور تروریست ها در طبقات بالای مجلس به محل حادثه آمدند، ادامه داد:با حضور نیروهای امنیتی، تروریست ها دیگر نتوانستند به سمت پایین بیایند.

یوسفیان ملا خاطرنشان کرد: خداوند کمک کرد که این حادثه در روزهای ملاقات عمومی اتفاق نیفتاد و در صورت وقوع، احتمال افزایش شمار شهدا دور از ذهن نبود.

این نماینده مجلس با اشاره به شهادت جمعی از کارکنان مجلس و مردم روزه دار تصریح کرد: تشییع پیکر باشکوهی برای شهدای حادثه تروریستی تهران از سوی مردم عزیزمان صورت  گرفت و این اقدامات اثری در اراده والای ملت ایران اسلامی ندارد.

در حادثه تروریستی هفته گذشته در مجلس و حرم مطهر حضرت امام راحل ۱۷ نفر از هموطنان روزه دار شهید و جمعی نیز مجروع شدند.

کد خبر 4000051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha