۲۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۴۷

در پیام های جداگانه به لاریجانی؛

روسای مجالس قبرس و مجارستان حوادث تروریستی تهران را محکوم کردند

روسای مجالس قبرس و مجارستان حوادث تروریستی تهران را محکوم کردند

روسای مجالس قبرس و مجارستان در پیام های جداگانه به رئیس مجلس شورای اسلامی، حوادث تروریستی تهران را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، «دیمیتریس سیلوریس» رئیس مجلس نمایندگان جمهوری قبرس با صدور پیامی خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، حملات تروریستی به حرم امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی را محکوم و مراتب همدردی خود را با رهبر معظم انقلاب، مردم ایران و خانواده های داغدار اعلام کرد.

دیمیتریس سیلوریس در این پیام بر تعهد جمهوری قبرس به مبارزه با تروریسم تاکید کرده و مبارزه جمعی، سریع و قاطع با این پدیده شوم را مورد تایید قرار داده است.

همچنین «لاسلو کوور» رئیس  مجلس ملی مجارستان هم ضمن صدور پیامی خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس، حملات تروریستی به حرم امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی را محکوم کرد و جان باختن تعدادی از هموطنانمان را در این حادثه تسلیت گفت.

در پیام لاسلو کوور رئیس مجلس ملی مجارستان آمده است: این حادثه بار دیگر ثابت کرد که خشونت و ترور، هیچ مرز مادی و معنوی ای نمی شناسد و نهادهای دموکراتیک ما، مردم ما و صلح و آرامش جامعه ما، همگی در معرض تهدید آن هستند. این وظیفه مشترک ماست که به نیروهای علیه ترور و حامیان آن که روابط بین المللی را مسموم کرده و باعث تضعیف صلح در زندگی روزمره ما شده است، ملحق شویم.

کد خبر 4000784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha