۲۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۴۹

توافق بورگوارد آلمانی با خودروسازان ایرانی

توافق بورگوارد آلمانی با خودروسازان ایرانی

قرارداد همکاری خودروسازی بورگوارد (BORGWARD) آلمان با خودروسازان ایرانی به صورت رسمی امضاء می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، گروه تولیدکننده خودرو بورگوارد به طور رسمی، توزیع‌کنندگان انحصاری خود در ایران را منصوب می‌کند. اولین نشانه این است که تولد دوباره برند خودرو BORGWARD بورگوارد، خاورمیانه را برای این شرکت خودرو بین‌المللی تشخیص داده که این امر، پایه کار را برای این شرکت فراهم می‌کند تا از طریق بازار ایران، با عرضه تجربه‌ای سطح بالا و لوکس وارد ایران شود.

مراسم امضای قرارداد در شهر برمن آلمان، در حضور آقای مارتین گونترنر، وزیر امور اقتصادی، کار و بنادر منطقه برمن برگزار شده و شرکت‌کنندگان از طرف تیم گروه خودروسازی BORGWARD بورگوارد شامل آقای اولریچ واکر – مدیرعامل، آقای تام آنلیکر – معاون مدیر فروش و بازاریابی و آقای توماس کائتانو – مدیر اجرایی برند و بازاریابی جهانی می‌شوند.  

در این میان، تولد مجدد بورگوارد بدون شک هیجان انگیزترین رویداد در بازار بین‌المللی خودرو است. این رویداد هیجان انگیز دست کمی از شالوده برند بورگوارد، «اعلای دست یافتنی» خودروهای BORGWARD بورگوارد ندارد.  

«اعلای دست یافتنی» ارزش‌های قدیمی برند BORGWARD بورگوارد را با گزینه‌ها و تکنولوژی‌های معاصر ترکیب می‌کند؛ به نحوی که بورگوارد با متعهد بودن به میراث خود یک برند خودروسازی آلمانی بوده که به دنبال دقت، پیشرفت و کیفیت چشمگیر محصولات خود است.

گروه BORGWARD بورگوارد آ. جی. سازنده جهانی خودرو است که دفترمرکزی آن در اشتوتگارت آلمان بوده و سه مرکز تحقیقات در سراسر جهان دارد. در دوران اوج شکوفایی خود در اواخر دهه ۵۰ میلادی در قرن پیش، BORGWARD بورگوارد سومین سازنده بزرگ اتومبیل در آلمان بود، با بیش از ۲۳,۰۰۰ کارمند و فروش بیش از یک میلیون دستگاه خودرو.

بیش از نیم قرن، BORGWARD بورگوارد، برند خودروی نمادین و تحسین برانگیز آلمانی، مفتخر به اعلام بازگشت خود است. با استراتژی جهانی و نوآوری، پویایی و خودروهای باکیفیت خود، برگوارد با راه اندازی تولید خودروهای شاسی بلند هوشمند BX۵ و BX۷ که همگی برنده جایزه بوده و آینده درخشانی برای آنها پیش بینی می‌شود، راه خود را برای بازگشت به عنوان برند خودروسازی آلمانی مورد تحسین بین‌المللی گشوده است.  

BORGWARD بورگوارد با حفظ ارزش‌های این برند یعنی «نبوغ، هوشمندی، دستیابی به موفقیت، و افتخار»، برند خودروی هوشمند آلمانی را ورای لوکس بودن ایجاد نموده، و در حال دستیابی به چشم انداز این برند که زندگی آینده هوشمند رانده است.

در BORGWARD بورگوارد، ما تولید قدرتمند بهره ور عالی و پایدار آلمان را ایجاد کرده؛ رابطه برد-برد بین بازار و جامعه را با استفاده از انرژی نوین و دانایی ممکن ساخته‌ایم؛ ایده «اعلای دست یافتنی» را با دیدگاهی آینده نگرانه نسبت به نیازهای مشتری گسترش داده؛ استراتژی فروش جهانی را بکار انداخته و تجربه رانندگی عالی را ورای انتظارات مشتری از طریق مدل «ادغام منابع و اشتراک اینترنت» ارائه داده و بدین ترتیب خودروی هوشمندی مناسب برای محیط زیست ساختهایم.

کد خبر 4001576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha