۲۲ خرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۱۱

سومین جشنواره‌ ملی اسباب‌بازی برگزار می شود

سومین جشنواره‌ ملی اسباب‌بازی برگزار می شود

سومین جشنواره‌ ملی اسباب‌بازی به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ۲۴ تا ۲۸ مرداد ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری، «ارزیابی طرح‌های ثبت شده و مجوز تولیدی در سال ۱۳۹۵ و معرفی برترین‌ها»، «برگزاری همایش یک روزه، کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی در حوزه اسباب‌بازی و سرگرمی کودکان» و «برپایی نمایشگاه عرضه و فروش اسباب‌بازی‌ها» موضوع‌هایی است که این جشنواره به آن‌ها خواهد پرداخت.

شورای نظارت بر تولید، توزیع و واردات اسباب‌بازی که چندی پیش فراخوان این جشنواره را منتشر کرده بود، مهلت ارسال و ثبت‌نام طرح‌ها و ایده‌ها را تا پایان روز ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ اعلام و عنوان کرد جزییات برگزاری این جشنواره به زودی منتشر خواهد شد.

جشنواره ملی اسباب‌بازی از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را به صورت جشنواره و نمایشگاه سالانه آغاز کرد است و تولیدکنندگان داخلی می‌توانند به عرضه‌ی محصولات خود به عموم مردم بپردازند. ضمن آنکه در آیین پایانی این رویداد از طرح‌ها و ایده‌های برتر تجلیل می‌شود.

افزایش آگاهی شرکت کنندگان نسبت به تولید اسباب‌بازی در ایران و درک اهمیت و ضرورت طراحی تولید برای مخاطبان و بازار ایران تنها بخشی از هدف‌های این رویداد است. محل برگزاری این جشنواره، مرکز آفرینش‌های فرهنگی ‌هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران است.

کد خبر 4002577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha