۲۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۱۸

ظهر جمعه؛

گرامیداشت «مازیار سبز علی زاده» شهید ترور در بهارستان برگزار شد

گرامیداشت «مازیار سبز علی زاده» شهید ترور در بهارستان برگزار شد

بهارستان- مراسم گرامیداشت شهید «مازیار سبز علی زاده» ، شهید ترور در بهارستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر جمعه، مراسم گرامیداشت شهید «مازیار سبز علی زاده» ، شهید ترور حمله تروریست ها به حرم امام خمینی(ره) ، از سوی ستاد نماز جمعه و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بهارستان و با حضور مردم و مسئولین این شهرستان و خانواده شهید در مصلی شهر گلستان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین نصراللهی، در این مراسم طی سخنانی ضمن تاکید بر ادامه راه شهدا، گفت: داعش و گروه های تروریستی عمال امریکا و رژیم سعودی هستند و سعی دارند با این حملات وحشیانه و کور در ایران ایجاد نا امنی کنند اما هرگز موفق نخواهند شد.

رییس ستاد نماز جمعه گلستان افزود: مردم ما در این انقلاب ۱۷ هزار شهید ترور را تقدیم کرده و هرگز در ادامه راه تردیدی به خود راه ندادند، امروز هم با این ترقه بازی ها در ادامه راه نورانی انقلاب اسلامی مردد نخواهند شد.

شهید مازیار سبزعلی زاده، از ساکنان شهر صالحیه شهرستان بهارستان در حملات تروریستی روز گذشته در حرم امام خمینی( ره) ، به شهادت رسید.

شهید سبز علی زاده، ۴۵ سال سن داشته و دو فرزند داشت و از نیروهای خدمتگزار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) بود، پیکر پاک این شهید بزرگوار، پس از تشییع از مقابل دانشگاه تهران، در حرم مطهر امام راحل و در جوار پیر جماران و کسی که عمری را به خدمت به حرم ایشان گذرانده بود به خاک سپرده شد.

کد خبر 4006216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha