۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۴۶

استاندار اردبیل:

ظرفیت اردبیل در ورزش قایقرانی ناشناخته است

ظرفیت اردبیل در ورزش قایقرانی ناشناخته است

اردبیل- استاندار اردبیل گفت: ظرفیت استان اردبیل در رشته ورزشی قایقرانی ناشناخته است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید خدابخش بعدازظهر یکشنبه در جلسه شورای عالی ورزش استان اردبیل تصریح کرد: استان اردبیل می‌تواند میزبان رقابت‌های آسیایی و جهانی قایقرانی باشد.

وی افزود: در سه منطقه از استان شامل دریاچه شورابیل در اردبیل، گیلارلو در گرمی و کشت و صنعت مغان در پارس‌آباد بررسی‌های لازم برای توسعه این رشته ورزشی صورت گرفته و فدراسیون قایقرانی به نتایج مثبتی رسیده است.

استاندار اردبیل تأکید کرد: در پی بررسی‌ها قرار است از روز پنج‌شنبه ۷۰ نفر از بانوان قایقران تیم ملی به مدت یک ماه در گرمی اردو زده و تمرین کنند.

خدابخش با تأکید به اینکه ورزش می‌تواند به گردشگری و اقتصاد استان کمک کند، اضافه کرد: به دلیل ظرفیت رشته قایقرانی امیدواریم میزبانی رقابت‌های مسابقات آسیایی کانوپولو به اردبیل اختصاص یابد.

وی معتقد است برگزاری رویدادهای ورزشی فرصتی برای شناسایی استعدادهای ورزشی و شکوفایی قهرمانان و ورزشکاران فراهم می‌سازد.

استاندار اردبیل همچنین به ضرورت تکمیل پروژه‌های ورزشی با پیشرفت بالای ۸۰ درصد اشاره کرد و گفت: به ویژه انتظار می‌رود با هدف افزایش امکانات ورزشی دختران، تکمیل پروژه‌های مرتبط با مدارس دخترانه در اولویت قرار گیرد.

خدابخش همچنین به ضرورت مکان‌یابی مطلوب برای احداث استخر در سطح استان تأکید کرد و گفت: برخی استخرهای احداث‌شده به دلیل مکان‌یابی نامناسب استقبال نشده است.

کد خبر 4008018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha