۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۱۱

با نظر فدراسیون؛

پنج قایقران کردستانی به کمپ نخبه گزینی نوجوانان کشوردعوت شدند

پنج قایقران کردستانی به کمپ نخبه گزینی نوجوانان کشوردعوت شدند

سنندج - ارشید ناصری، سید ماردین موسوی، زکریا نقشبندی، فواد هوشیار و شهروز صفایی پنج قایقران کردستانی با نظر فدراسیون به اولین کمپ نخبه گزینی نوجوانان کشور فراخوانده شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین کمپ نخبه گزینی کشور در رشته های کانواسپرینت، کانواسلالوم و روئینگ از ۳۱ خردادماه در تهران آغاز می شود.

طرح نخبه گزینی المپیک نوجوانان با حضور مدرسین بین المللی در دریاچه آزادی برگزار می شود و این طرح به منظور آموزش و تقویت ارزش های قهرمانی و با هدف آموزش رشته های قایقرانی حاضر در المپیک نوجوانان انجام می گیرد.

این طرح در سه رشته مختلف قایقرانی با حضور ۶۰ ورزشکار منتخب و عنوان دار از ۲۰ از استان سراسر کشور برگزار می شود.

ارشید ناصری به عنوان مربی، سید ماردین موسوی و زکریا نقشبندی قایقرانان سنندجی در بخش کانو اولین کمپ نخبه گزینی کشور را همراهی می کنند.

همچنین فواد هوشیار و شهروز صفایی دو ورزشکار نوجوان مریوانی نیز در رشته روئینگ با دعوت کادر فنی فدراسیون در این کمپ تمرینی و آمادگی حضور خواهند یافت.

طرح نخبه گزینی کشور تحت نظر کمیته بین المللی المپیک IOC و همکاری کمیته ملی المپیک، سازمان محیط زیست و کمیته مبارزه با دوپینگ در فدراسیون قایقرانی برگزار می شود.

پیریک گوسلاین مسئول توسعه اسلالوم فدراسیون جهانی قایقرانی، مزار نجیب از الجزایر و چن وی هان از چین تایپه مدرس و مربی این کمپ هستند.

گفتنی است، اولین کمپ نخبه گزینی کشور از روز ۳۱ خردادماه تا ۸ تیر در دریاچه آزادی تهران برگزار می شود.

کد خبر 4010756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha