۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۲۰

دبیر هیئت کشتی استان قم در گفتگو با مهر:

کشتی گیر مدال آور قمی گزینه حضور در مسابقات جهانی فنلاند شد

کشتی گیر مدال آور قمی گزینه حضور در مسابقات جهانی فنلاند شد

قم - دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: محمد جواد رضایی کشتی گیر مدال آور قمی در عرصه قاره کهن، گزینه حضور در مسابقات جهانی شد.

احمد رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کشتی قم به احتمال فراوان امسال نیز در مسابقات کشتی جوانان جهان نماینده خواهد داشت و محمد جواد رضایی که چند روز پیش قهرمان آسیا شد اکنون گزینه اصلی حضور در مسابقات جهانی است.

وی افزود: محمد جواد رضایی از روز دوم تیرماه به مدت ۱۰ روز یعنی تا ۱۲ تیرماه برای شرکت در تمرینات آماده سازی ملی پوشان جوان فرنگی کار پیش از اعزام به مسابقات جهانی وارد اردو خواهد شد.

دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان برای حضور در رقابت‌های جهانی روزهای ۲ تا ۱۲ تیرماه در خانه کشتی حمید سوریان واقع در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود که برهمین اساس محمد جواد رضایی جوان فرنگی کار قمی در وزن ۵۵کیلوگرم به این اردو فراخوانده شد.

رضایی بیان داشت: روح الله میکائیلی مربی سازنده کشتی فرنگی استان قم نیز به عنوان مربی تیم ملی در کنار ملی پوشان حضور دارد و تمرینات آن‌ها را پیگیری و زیر نظر خواهد داشت در شرایطی که این مربی خوشنام استان قم همراه با تیم ملی برای مسابقات جوانان آسیا به تایوان نیز سفر کرده بود.

وی عنوان کرد: فرنگی کاران جوان کشورمان در رقابت‌های کشتی جوانان جهان که روزهای ۱۰ تا ۱۵ مردادماه در شهر تامپره فنلاند با رقبای خود روبرو خواهند شد و تلاش می‌کنند آمادگی کامل بروی تشک حاضر شوندو امیدواریم حضور محمد جواد رضایی در فنلاند با مدالی خوشرنگ برای ورزش قم و کشورمان همراه شود.

دبیر هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: محمد جواد رضایی چندی پیش در مسابقات کشتی فرنگی جوانان آسیا در چین تایپه در وزن ۵۵ کیلو در فینال حریف قرقیزستانی را شکست داد و قهرمان شد در حالی که وی یک مدال نقره از مسابقات کشتی نوجوانان آسیا در هند نیز در کارنامه دارد.

کد خبر 4010934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha