۲ تیر ۱۳۹۶، ۱۳:۱۴

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس:

سلطه‌گران نسل‌کُش ایران را به نقض حقوق بشر متهم می‌کنند

سلطه‌گران نسل‌کُش ایران را به نقض حقوق بشر متهم می‌کنند

کرمانشاه- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت:سلطه‌گران نسل‌کُش که بویی از بشریت نبردند، ایران را به نقض حقوق بشر متهم می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین نقوی حسینی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز در کرمانشاه اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی امروز در سرزمین پهلوانان، قهرمانان و مرزبانان و ولایتمداران کرمانشاه انصافاً افتخارآفرین بود مردم و مسئولان اعم از لشکری و کشوری همه دست به دست هم دادید تا این حماسه آفریده شود.

وی بیان کرد: ان شاءالله سایه نماینده معزز ولی فقیه در استان کرمانشاه همیشه بر سر استان مستدام باد، محضر همکاران بسیار خوبم نمایندگان مردم کرمانشاه در مجلس که از نمایندگان فعال، ولایتمدار و پرتلاش مجلس شورای اسلامی هستند، تقدیر و تشکر کنم و به رسم ادب از همکاران خودم در مجلس تقدیر نمایم.

نقوی گفت: یاد و خاطره حضرت امام(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی که همه این عزت و افتخار و سربلندی ملت ایران مدیون اوست، اگر امروز دنیا در مقابل اراده شما سر تسلیم فرود می‌آورد و جمهوری اسلامی ایران سیاست های خود را در دنیا دیکته می کند به جهت نهضتی است که حضرت امام رهبری کردند و به پیروزی رساندند.

وی افزود: بازرسان آژانس بین المللی انرژی هسته ای آمده بودند از فردو بازدید کنند در طول بازدید ۵ بار سوال کردند که آیا این تجهیزات و تاسیسات هسته ای کار خود ایرانی هاست خودتان این ها را ساخته اید این سانتریفیوژها کار دانشمندان ایرانی است. بخش غنی سازی ۲۰ درصد را که دیدند که در کپسول های  آژانس هم ذخیره سازی می شود و دوربین های آزانس هم کاملا مسلط بود تعجب کردند و باورشان نمی شد که این توانمندی متعلق به دانشمندان ایرانی است که این صنعت را تاسیس کردند این حاصل انقلاب اسلامی است و حاصل نهضتی است که حضرت امام به پا کرد و مقام معظم رهبری با صلابت و با خردمندی هدایت می کند.

نقوی گفت: چشمتان گوشتان به زبان مقام معظم رهبری باشد به بیان ایشان، در دنیای امروز رهبر ایران انقلابی را سکان داری می کند که تعجب همه آنها را می انگیزد. با تجربه سی سال کار سیاسی به شما عرض می کنم چیزهایی که مقام معظم رهبری در خشت خام می بیند بنده تحصیل کرده دکتری علم سیاست در آینه نمی بینم.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری بر تمام امور اشراف کامل دارد توطئه های دشمن را قبل از همه می شناسد حتی اتفاقات داخل کشورهای دیگر، نمونه آن در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا اغلب جریانات داخل کشور کلینتون را پیروز میدان می دانستند اما حضرت آقا ده روز قبل از انتخابات اشاره فرمودند پس اعتماد کامل داشته باشید و محکم پشت سر رهبری حرکت کنید که سکانداری انقلاب در شرایط فعلی حساس  است.

نقوی گفت: سال ۱۹۴۸ وقتی قدرت های سلطه گر متجاوز آدم کش و نسل کش که ما را متهم به عدم رعایت حقوق بشر می کنند کسانیکه از بشریت بویی نبردند ما را تحریم می کنند به جهت حقوق بشر که خود آنها بویی از بشریت نبردند ۱۵۰ هزار نفر در هیروشیما و ناکازاکی توسط ایران کشته شدند؟ ما ۱۵۰ هزار نفر را کشتیم و یکجا خاکستر کردیم؟ یا آمریکا کرد، چند صد هزار نفر در اسلام قتل عام شدند زن و کودک و دختر و پسر امروز جلوی چشم ملت های جهان به خاک و خون کشیده می شود ما ضد حقوق بشریم؟  گوانتانامو مال کیست؟ این قدرت های  زورگو که در جنگ جهانی دوم به خاطر سلطه گری و تجاوزگری  میلیون ها نفر را کشتند مگر ما در جنگ جهانی نقش داشتیم؟

مقام معظم رهبری بر تمام امور اشراف کامل دارد

وی گفت: ما که همیشه مورد تجاوز و حمله قرار گرفتیم ما که فقط دفاع کردیم حالا ما شدیم ضد حقوق بشر شما شدید طرفدار حقوق بشر؟ مردم عزیز و ولایتمدار و انقلابی کرمانشاه، ما سرزمین پهلوانان و اهل معنویت می شناسیم شیعه و سنی و همه مذاهب در کنار هم برادرانه ۱۴۰۰ سال ما کنار هم زندگی می کنیم ما کجا اختلاف داشتیم. سال ۱۹۴۸ همین قدرت های سلطه گر به بهانه های واهی یک غده سرطانی در این منطقه داشتند البته ریشه آن در جنگ جهانی اول بنیانگذاری شد که بریتانیای کبیر بر سرزمین های عثمانی مسلط شد و کشورهای امپراطوری عثمانی بین قدرت ها تقسیم شد و سرزمین فلسطین اشغالی نصیب انگلیس شد و در سال ۱۹۴۸ این غده سرطانی در اینجا کاشته شد و به بهانه های واهی سرزمین موعود، سرزمین آبا و اجدادی، در حالیکه شما مذاکرات را بخوانید سوابق را ببینید  اصلا بنا نبود که یهودی ها به اینجا بیایند آرژانتین پیشنهاد کرده بودند کشورهای آفریقا را داشتند برنامه ریزی می کردند پیروز جنگ  جهانی دوم آمریکایی ها بودند و آنها صهیونیسم را به این منطقه هدایت کردند.

وی گفت: یهود و صهیونیسم با متفاوت اند، مواضعشان را ببینید نماینده آنها در مجلس است، این غده سرطانی در منطقه ما به بهانه های واهی با اهداف تجاوزگرانه کاشته شد کدام سرزمین موعود چند هزار نفر بیشتر در آنجا زندگی نمی کرند این چند میلیون از کجا آمدند. بهانه دیگر آنها مظلومیتی که در هلوکاست ایجاد کردند چند میلیون نفر سوزانده شدند کدام چند میلیون؟ در کدام کوره های آتش سوزی سوزانده شدند؟ من رفتم دیدم چرا به دنیا دروغ می گویید..

نقوی در ادامه اظهار کرد: آیا مسلمانان باید هزینه آدم کشی و جنایات اروپایی ها را بدهند؟ متاسفانه دو جریان مبارزه علیه این غده سرطانی را به انحراف کشید، جریانی که دعوای قومیت ایجاد کرد و جنگ اعراب و اسرائیل را مطرح کرد تا شکاف بیاندازند در حالیکه بیت المقدس متعلق به همه ملت ها و همه مسلمانان و ادیان جهان است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار کرد: نامگذاری روز قدس از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب غده سرطانی را از دایره محدود اعراب بیرون امرد بلکه  همه جهان اسلام را به میدان آورد و نه تنها جهان اسلام امروز کمپین ها، شبکه ها، کانون های گسترده ای وجود دار که مسلمان نیستند و از ملت فلسطین دفاع می کنند.

وی اظهار داشت: دو جریان خطرناک همچنان وجود دارد و ملت ها دارند این دو جریان را می شناسند مثلث شوم  رژیم صهیونیستی، آمریکا و عربستان وجوه مشترک دارد و این وجوه مشترک باعث تقویت رژیم صهیونیستی شده است.  امام با نامگذاری روز قدس، بر سازش  خط بطلان کشید و فرمودند که رژیم اسرائیل غاصب باید از بین برود.

وجه مشترک بین رژیم صهیونیستی، آمریکا و عربستان تکفیر بودن آنهاست

نقوی ادامه داد: وجه مشترک بین رژیم صهیونیستی، آمریکا و عربستان تکفیر بودن انهاست هر سه تکفیری هستند به جهت دو مشخصه کاملا روشن: تکفیری ها  فقط خود را حق می دانند و همه را باطل می دانند، آمریکا داعش بین المللی است چون فقط فرهنگ و مواضع و قوانین خود را حق می داند.

این مسئول افزود: اسنادی که امروز بعد از برجام یکی یکی رو می شود سند ۲۰۳۰ را دیدید، اینها محصولات برجام است برجامی که برای ما فرجامی نداشت اما اسنادی که امروز رو می شود از دستاوردهای برجام بدست آمده است.

نقوی در خصوص سند ۲۰۳۰ گفت: جهان اسلام با فرهنگ و تمدن و ارزش ها و باورهای الهی انسان ساز و معنوی باید دست به سوی رژیم ها و دولت هایی دراز کند که از تشکیل حکومتشان ۳۰۰ سال نمی گذرد ۱۴۰۰ سال فرهنگ الهی و دینی اسلام و قرآن داریم اما در کشور ما برخی ها دستشان را به سوی کشورهایی دراز می کنند که ۳۰۰ سال نیست حکومت تشکیل دادند و خودشان هم اعتراف می کنند رئیس مجلس سنای فرانسه دو سال پیش خودش به من گفت، چرا بعضی ها بیدار نمی شوند یا خودشان را به خواب زدند یا غافل اند.

وی گفت: ۴۲ میلیون نفر پای صندوق های رأی آمدند به هرکسی دلشان خواست رأی دادند، چه کسانی برای ما قیافه دموکراسی میگیرند. ۱۰۰۰ نفر تبعه فرانسه عضو داعش شدند داعشی که سر کودک دو ساله را مانند گنجشک سر می برد از طرف فرانسوی سوال کردم از فرانسه چرا ۱۰۰۰ نفر عضو داعش شدند؟ پاسخ داد ۷۰ درصد کودکان ما در این کشور یا پدر ندارند و با مادر زندگی می کنند یا مادر ندارند با پدر زندگی می کنند اصلا معلوم نیست پدر و مادرش کی است این کودک شبانه روز یا خشونت می بیند یا سکس.

نقوی بیان کرد: آن وقت از این جامعه ای که خودش نمی داند چه خاکی بر سر بکند گدایی سند ۲۰۳۰ می کنیم، مجلس خواب بود، شورای عالی انقلاب فرهنگی خواب بود مقام معظم رهبری بیدار بود و گفت نباید این سند اجرا شود ما در مجلس در برنامه ششم پیش بینی کردیم  تبصره آوردین که جز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نباید سند دیگری اجرا شود و ممنوع کردیم و دولت خلاف این ممنوعیت عمل کرد.

هر گونه تهدیدی علیه جمهوری اسلامی ایران در منطقه را در نطفه خفه خواهیم کرد

وی افزود: امروز سیاست های جمهوری اسلامی در دنیا دیکته می شود ما دماغ آمریکایی ها را در سوریه به خاک مالیدیم عصبانی و ناراحت اند و دنبال جبران می گردند. ایران هدف و قربانی تروریسم است، منافقین آدم‌کشی که ۱۷ هزار نفر را شهید کردند. وقتی تیم جدید آمریکا روی کار آمد با پاره کردن برجام حضرت آقا فرمود اگر شما برجام را پاره کنید ما ان را آتش می زنیم امروز استراتژی آمریکا عبور از برجام است با برجام کاری ندارد تحریم های غیرهسته ای تحریم هایی بدتر و به ما این درس را بدهد که آمریکا هرگز قابل اعتماد نیست قانونی که در مجلس سنا تصویب شده مادر تحریم هاست. یک قانون ساده نیست مادر تحریم هاست به رئیس جمهور آمریکا اجازه می دهد تا دستورات اجرایی بدون مصوبه کنگره علیه ایران در حوزه های مختلف تحریم جدید اعمال کند.

نقوی بیان کرد: حضرت امام توصیه فرمودند که آمریکا مانند حیوان درنده‌ای است که اگر مقابلش بیاستید می ایستد اگر دنبالش کنید فرار می کند اگر عقب نشینی دنبالت می کند. امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و بزرگی در حال حرکت است هم قدرت نظامی و تکنولوژی و... این سیلی بود، عربستان بداند اگر ما چهارتا موشک بزنیم همه چیزشان به هم می ریزد این گوشه ای از قدرت ایران بود از همین استان قهرمان پرور نفطه زدند بدانید کاخ سفید و تلاویو را نقطه ای می زنند.

وی گفت: ما هرگز سیاست جنگ طلبی نداریم معتقدیم با گفتگو می توان مناقشات را حل کرد این بیگانگان هستند که مناقشه ایجاد کنند پیام ترامپ به منطقه جنگ افروزی است سیاست ما تهاجمی نیست دفاعی است ما به کشورهای منطقه اعلام می کنیم این قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران برای امنیت منطقه است ما برای هیچ کشوری تهدید نیستیم ما آمریکا را نمی پذیریم و در مقابل تهاجم او می ایستیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: هر گونه تهدیدی علیه جمهوری اسلامی ایران در منطقه را در نطفه خفه خواهیم کرد. دشمن با ما کاری نمی تواند بکند ما باید وحدت خود را حفظ کنیم از دولت محترم هم انتظار داریم برای این ملت پاک و مومن ملت کار کند. انقلابی خود را وقف مردم می کند از حقش می گذرد.

کد خبر 4012302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha