۲ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۲۶

ابوترابی فرد مطرح کرد:

ایران برای افزایش سرویس‌های امنیتی در عراق آمادگی دارد

ایران برای افزایش سرویس‌های امنیتی در عراق آمادگی دارد

کرج - نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در دوره نهم گفت: ایران آمادگی دارد برای افزایش سرویس‌های امنیتی کشور عراق و تقویت قدرت دفاعی این کشور مساعدت لازم را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد در سخنرانی راهپیمایی روز جهانی قدس که پیش از ظهر جمعه در مصلی نماز جمعه کرج برگزار شد، بابیان اینکه روز قدس روز حیات مجدد ملت اسلام، روز تقابل امت اسلام با نظام سلطه و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا است، اظهار کرد: امید است در آینده نزدیک با امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیت‌المقدس نماز جمعه و روز قدس را گرامی داریم.

وی با تأکید بر اینکه در آیات قرآن کریم خداوند انسان را مورد خطاب قرار داده است، افزود: خدا از انسان خواسته اهل صبر باشند.

ابو ترابی فرد با اعلام اینکه انسان‌ها باید در تمام امور فردی خویش اهل صبر و شکیبایی باشند، تصریح کرد: روزه و ماه رمضان مدرسه تربیت‌کننده انسان صابر است، با خروج از ماه رمضان باید صبر انسان افزایش پیدا کند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در دوره نهم خاطرنشان کرد: باید در برابر هوا و هوس صبور بود و در مقام بندگی خدا از مرتبه صبر بالاتری برخوردار باشیم، خداوند در کنار این صبر، صبر جمعی را مورد تأکید خود قرار داده است.

دشمن درصدد بروز مشکلات عدیده‌ای برای مسلمانان است

وی با تأکید بر اینکه جامعه اسلامی با صبر فردی به قدرت دست پیدا نمی‌کند لذا صبر جمعی از اهمیت بالایی در این بخش برخوردار است، تصریح کرد: تشکیل صفوف نماز جمعه، حضور در راهپیمایی روز قدس و پای صندوق‌های رأی اقتدار کشور را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه صبر جمعی جامعه را در مسیر عزت پیش می‌برد، یادآور شد: اهل ایمان باید کاستی‌های صبر  فردی خود را در صبر جمعی جبران کنند.

ابوترابی فرد اظهار کرد: در آموزه‌های اسلام بر نظام خانواده تأکید شده است، توجه به خانواده امری ضروری است که باید موردتوجه همگان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه اسلام به روابط خانوادگی و صله ارحام تأکید فراوانی دارد، نباید هیچ خانواده‌ای تنها بماند و از فقر رنج ببرد، تصریح کرد: نباید تفرقه در جامعه اسلامی ایجاد شود چراکه این امر سبب ضعف جامعه می‌شود.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در دوره نهم بابیان اینکه باید در کنار یکدیگر و باهم باشیم، افزود: ایستادگی در برابر دشمن یکی از وظایف جامعه اسلامی است، جامعه اسلامی باید بدانید دشمن درصدد بروز مشکلات عدیده‌ای برای مسلمانان است.

استکبار به یک مزدور وابسته نیاز دارد

وی با اشاره به اینکه دشمنان عدیده‌ای چون شیطان جامعه اسلامی را تهدید می‌کند، خاطرنشان کرد: باید از شیاطین پرهیز کرد، امروز شیطان‌های بزرگ قدرت‌های مسلط جهان هستند که جز به اهداف خود به چیز دیگر نمی‌اندیشند چراکه تمامیت‌خواه هستند.

وی با اشاره به اینکه امروز شاه سلمان پیر نمی‌تواند اهداف دشمنان را در منطقه اجرایی کند لذا استکبار جهانی جوانی را بر این مسند در نظر گرفتند تا به اهداف خود دست یابند، افزود: دشمنان در کشور مصر، نظام حامی منافع صهیونیست‌ها را خواهان هستند.

وی با اشاره به اینکه استکبار به یک مزدور وابسته نیاز دارد؛ گفت: دشمن در جمهوری اسلامی یک نظام سیاسی مردم‌سالار را تحمل نخواهد کرد، استکبار جهانی به دنبال یک رژیم دیکتاتوری چون عربستان در منطقه است.

وی با تأکید بر اینکه باید دشمن را شناخت و در مقابل آن ایستادگی و قیام کرد، یادآور شد: مبادا صبر ملت مسلمان از صبر دشمن کمتر باشد، امنیت؛ قدرت دفاعی و اقتدار کنونی کشور که دشمنان را در وحشت قرار داده ثمره ایستادگی و مقاومت هشت سال دفاع مقدس است.

ایران آمادگی دارد برای افزایش سرویس‌های امنیتی کشور عراق و تقویت قدرت دفاعی این کشور مساعدت لازم را داشته باشد

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در دوره نهم خاطرنشان کرد: خانواده معظم و عالی‌قدر شهدا بدانند ایستادگی فرزندان آن‌ها سبب استحکام نظام و ملت مسلمان در منطقه است.

وی با اشاره به اینکه دنیا از تمام ظرفیت خود در هشت سال دفاع مقدس برای سرنگونی اسلام و نظام جمهوری اسلامی استفاده کرد اما به سبب ایثارگری‌های جوانان این مرزوبوم موفق نشدند، افزود: در چهار دهه گذشته بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن نتوانسته خدشه‌ای به انقلاب وارد کند.

ابوترابی فرد با تأکید بر اینکه مدیریت جنگ هشت ساله، مدیریت جریان نفاق و تحریم‌ها ازجمله مواردی است که ملت ایران استقامت و ایستادگی خود را در این بخش‌ها نشان داده است، گفت: دشمنان از منافع خود دست بر نخواهند داشت مگر اینکه در مقابل اقتدار ملت‌ها قرار گیرند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در دوره نهم با اشاره به اینکه امروز دشمنان و استکبار جهانی نفس‌های آخر داعش در موصل را با گوش‌های کر خود می‌شنوند، اظهار کرد: ایران آمادگی دارد برای افزایش سرویس‌های امنیتی کشور عراق و تقویت قدرت دفاعی این کشور مساعدت لازم را داشته باشد.

رژیم صهیونیستی نماینده نظام سلطه در قلب جهان اسلام است

ابوترابی فرد با اشاره به اینکه نخست‌وزیر هوشمند و مردمی عراق به تمام دنیا پیام می‌دهد برای همیشه در کنار ملت ایران خواهیم ماند لذا دنیا بداند عرق و ایران جداناشدنی هستند، تصریح کرد: روز قدس باید باعظمت و حضور همه ملت‌های اسلامی مدیریت‌شده شود چراکه این روز نماد صبر جمعی امت اسلام در برابر کفر و نظام سلطه است.

وی گفت: رژیم صهیونیستی نماینده نظام سلطه در قلب جهان اسلام است، باید این غده سرطانی از برابر ملت اسلام برداشته شود.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در دوره نهم تصریح کرد: نقطه تقابل آمریکا با رژیم صهیونیستی برابر ایران از این نقطه و از حرکت عظیم ملت ایران منشاء می‌گیرد، مهم‌ترین عامل اقتدار سیاسی امروز ملت ایران تقابل نظام با آمریکا و نظام سلطه است.

وی با اشاره به اینکه نگرانی صهیونیست‌ها قبل از قدرت دفاعی و موشکی ایران به‌واسطه قدرت حزب‌الله لبنان است، گفت: امروز ملت یمن فریاد ملت ایران را بر زبان دارد که این امر دستاورد تفکر سیاسی امام خمینی(ره) است.

امروز ملت یمن فریاد ملت ایران را بر زبان دارد که این امر دستاورد تفکر سیاسی امام خمینی(ره) است

وی با اشاره به اینکه سرعت افزایش دفاع نظامی و موشکی ایران به‌واسطه ارتقای سطح علمی و دانشگاهی کشور است، گفت: افزایش اقتدار علمی کشور مورد تأکید فراوان مقام معظم رهبری است.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در دوره نهم تصریح کرد: پیوند امت با رهبری حائز اهمیت است که باید تقویت شود، بدون شک این مهم از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با تأکید بر اینکه برخورداری از یک نیروی دفاعی مقتدر در جامعه اسلامی نیز ضروری است، خاطرنشان کرد: باید بااقتدار در این مسیر حرکت کنیم؛ امید است شاهد سرنگونی رژیم صهیونیستی باشیم.

کد خبر 4012418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha